ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Making love last: divorce-proofing your young marriage

دانلود کتاب ماندگاری عشق: ازدواج جوان شما را طلاق می‌دهد

مشخصات کتاب

Making love last: divorce-proofing your young marriage

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781493407286, 1493407287 
ناشر: Baker Publishing Group;Revell 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات:  
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Making love last: divorce-proofing your young marriage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ماندگاری عشق: ازدواج جوان شما را طلاق می‌دهد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ماندگاری عشق: ازدواج جوان شما را طلاق می‌دهد

لورا تاگارت با سی سال تجربه به عنوان یک متخصص ازدواج و خانواده درمانگر، مبارزات منحصر به فرد زوج های تازه ازدواج کرده را درک می کند که ازدواج را بسیار دشوارتر از آنچه تصور می کردند، می دانند. انتظارات ناموفق، درگیری های پیش بینی نشده، و اختلاف نظر در مورد پول، جنسیت، فرزندان و موارد دیگر باعث شده بسیاری از زوج های جوان تصور کنند اشتباه کرده اند، با فرد اشتباهی ازدواج کرده اند یا آماده نبوده اند. در نتیجه یک سوم تمام زوج های متاهل قبل از ده سالگی طلاق می گیرند. در این کتاب کاربردی و امیدوارکننده، تاگارت حکمت و کمکی را ارائه می‌کند که به عنوان مشاور با زوجی که ازدواجشان را آغاز می‌کنند، به اشتراک می‌گذارد. او به زوج‌ها کمک می‌کند تا انتظارات واقعی خود را از ازدواج بررسی کنند، شش مرحله عملی را برای بهبود روابط زوج‌ها ارائه می‌کند، و به زوج‌ها تصویر جدیدی از معنای لذت بردن از ازدواج برای یک عمر ارائه می‌دهد. هر فصل شامل سؤالات بحث برای زوج ها یا گروه های کوچک و همچنین سؤالات اضافی برای تأمل شخصی است. صفحه عنوان؛ صفحه حق چاپ تاییدیه ها فداکاری؛ فهرست؛ پیشگفتار؛ قدردانی ها؛ معرفی؛ قسمت 1: تجسم مجدد ازدواجâ#x80;#x94;تغییر طرز فکر. 1. چرا ازدواج کار سختی است. 2. بیش از آنچه تصور می کردید. 3. چرا ازدواج ارزش دارد. بخش 2: احیای ازدواج.#x80;#x94؛ تغییر نحوه روابط 4. خودتان را جستجو کنید. 5. در آغوش گرفتن تفاوت ها. 6. مقابله با تعارض. 7. رها کن. 8. Lean In; 9. صمیمیت را آغاز کنید. قسمت 3: بازنگری در ازدواج - #x80;#x94; 10. قدرت یک وعده; 11. ازدواج به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر. 12. با هم بهتر. ضمیمه الف: کلمات احساسی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران