ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Keegan and Dalglish

دانلود کتاب کیگان و دالگلیش

Keegan and Dalglish

مشخصات کتاب

Keegan and Dalglish

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781471154751, 9781471154775 
ناشر: Simon & Schuster UK 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 61 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Keegan and Dalglish به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کیگان و دالگلیش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کیگان و دالگلیش

بیوگرافی مشترک متقاعد کننده دو مردی که مشاغل فوتبال آنها اغلب با هم همپوشانی داشت.
در ماه مه 1977، کوین کیگان، پسر خودساخته یک معدنچی یورکشایر، به الهام گرفتن کمک کرد. لیورپول به اولین قهرمانی خود در جام اروپا. در آن زمان، قهرمان Kop تصمیم گرفته بود به خارج از کشور نقل مکان کند و در یک معامله سودآور به هامبورگ پیوست. جایگزین او، مردی که پیراهن شماره 7 او را برعهده گرفت، کنی دالگلیش بود که از باشگاه شهر خود سلتیک به این تیم پیوست. این یک چالش دلهره آور بود، اما اسکاتلندی به دستاوردهای بزرگتری نسبت به سلف برجسته خود برای تیم آنفیلد ادامه داد. از آن زمان به بعد، مشاغل آنها تقریباً 40 سال در هم تنیده شد.
در این بیوگرافی فوق‌العاده، ریچارد تی کلی به این می‌پردازد که چگونه این دو مرد سبک‌های متفاوتی را به‌عنوان بازیکن و مربی نشان دادند. کیگان همه کاره در زمین بود و به عنوان یک مدیر تبدیل به یک چهره الهام بخش بود. او برای مدیریت کشورش برخاست و به عنوان یک «مسیح جوردی» آمد...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A COMPELLING JOINT BIOGRAPHY OF TWO MEN WHOSE FOOTBALL CAREERS SO OFTEN OVERLAPPED.
In May 1977, Kevin Keegan, the self-made son of a Yorkshire miner, helped inspire Liverpool to their first European Cup triumph. By then, the Kop hero had already decided to move abroad, joining Hamburg in a lucrative deal. His replacement, the man who would take over his No 7 jersey, was Kenny Dalglish, who joined from his hometown club Celtic. It was a daunting challenge, but the Scot would go on to achieve even greater things for the Anfield team than his distinguished predecessor. From then on, their careers would intertwine for almost 40 years.
In this superb biography, Richard T Kelly looks at how the two men personified different styles as both player and manager. Keegan was all-action on the field, and as a manager became a heart-on-the sleeve inspirational figure. He rose to manage his country and as a 'Geordie messiah' came...





نظرات کاربران