دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Tan. David
سری: Cambridge intellectual property and information law
ISBN (شابک) : 9781107139329, 1107139325
ناشر: Cambridge University Press
سال نشر: 2017
تعداد صفحات: 342
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تصاحب تجاری شهرت: تجزیه و تحلیل فرهنگی از حق تبلیغات و انتقال آن: افراد مشهور، مشاهیر - وضعیت حقوقی، قوانین، و غیره، قانون، شخصیت (قانون)، شخصیت، حریم خصوصی، حق، حریم خصوصی، علنی بودن (قانون)، مشاهیر - وضعیت حقوقی، قوانین، و غیره، مشاهیر، شخصیت، حریم خصوصی
در صورت تبدیل فایل کتاب The commercial appropriation of fame: a cultural analysis of the right of publicity and passing off به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تصاحب تجاری شهرت: تجزیه و تحلیل فرهنگی از حق تبلیغات و انتقال آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
سلبریتی ها می توانند هر چیزی از ماشین گرفته تا لباس بفروشند و ما دائماً مجذوب تأثیر آنها بر انتخاب های سبک زندگی خود هستیم. این کتاب کمک مهمی به دانش حقوقی در مورد قوانین حاکم بر تخصیص تجاری شهرت می کند. دیوید تان با بررسی حق تبلیغات در ایالات متحده و اقدامات ناقص در بریتانیا و استرالیا، نشان میدهد که چگونه قدردانی از تولید، پخش و مصرف شهرت میتواند در چارچوبی عملگرایانه گنجانده شود تا درک بیشتر قوانین حمایت از ارزش تجاری شخصیت مشهور تان با استفاده از نمونههای معاصر مانند رسانههای اجتماعی و هنر تخصیصی نشان میدهد که چگونه میتوان با استفاده از این چارچوب فرهنگی به چالشهای موجود برای قانون رسیدگی کرد. این کتاب برای دانشگاهیان، قضات، شاغلین و دانشجویان حقوق مالکیت فکری در ایالات متحده و حوزههای قضایی کامن لا و همچنین کسانی که در زمینه مطالعات فرهنگی هستند مورد توجه قرار خواهد گرفت.
Celebrities can sell anything from cars to clothing, and we are constantly fascinated by their influence over our lifestyle choices. This book makes an important contribution to legal scholarship about the laws governing the commercial appropriation of fame. Exploring the right of publicity in the US and the passing off action in the UK and Australia, David Tan demonstrates how an appreciation of the production, circulation and consumption of fame can be incorporated into a pragmatic framework to further the understanding of the laws protecting the commercial value of the celebrity personality. Using contemporary examples such as social media and appropriation art, Tan shows how present challenges for the law may be addressed using this cultural framework. This book will be of interest to intellectual property law academics, judges, practitioners and students in the US and common law jurisdictions, as well as those in the field of cultural studies.
Introduction to the phenomenon of the contemporary celebrity --
Relevant insights from cultural studies on contemporary fame --
The right of publicity in the United States --
Right of publicity and indicia of identity --
Right of publicity and the appropriation of commercial value of identity --
Right of publicity and the freedom of speech under the First Amedment --
Cultural studies and teh common law passing off action --
Twenty-first century challenges : digital fandom, social media and fantasy video games --
Conclusions.