دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Taylor. David, Carvill. Michelle سری: ISBN (شابک) : 9781780591711, 1780591713 ناشر: Crimson Publishing سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 0 زبان: English فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجارت اجتماعی بودن: یک راهنمای عملی برای استفاده از قدرت فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و YouTube برای همه مشاغل: شبکه های اجتماعی آنلاین -- جنبه های اقتصادی، بازاریابی اینترنتی، کتاب های الکترونیکی، شبکه های اجتماعی آنلاین -- جنبه های اقتصادی
در صورت تبدیل فایل کتاب The business of being social: a practical guide to harnessing the power of Facebook, Twitter, LinkedIn and YouTube for all businesses به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تجارت اجتماعی بودن: یک راهنمای عملی برای استفاده از قدرت فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و YouTube برای همه مشاغل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رسانه های اجتماعی چیست؟ آیا یک صفحه فیس بوک دارید اما مطمئن نیستید که چگونه می تواند برای شرکت شما مفید باشد؟ یا می خواهید فعالیت رسانه های اجتماعی خود را زیر نظر داشته باشید تا اثربخشی آن را ببینید؟ یاد بگیرید که چگونه رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار درک کنید و از آنها استفاده کنید. از اصول اولیه تا پیچیده ترین مسائل، کسب و کار اجتماعی بودن همه جنبه های رسانه های اجتماعی را تجزیه می کند و گام به گام توضیح می دهد که چگونه می توانید یک استراتژی برای موفقیت ایجاد کنید. رسانههای اجتماعی روی صفحههای ما منفجر شدند، اما بیشتر کسبوکارها از روشهای بازاریابی سنتی استفاده میکنند و گیج هستند که چگونه از مزایا استفاده کنند. مطمئن شوید که از شبکه های اجتماعی تا حد امکان استفاده می کنید. خواه صاحب کسب و کار هستید یا برای بازاریابی به رسانه های اجتماعی نیاز دارید تا کانال های رسانه های اجتماعی جدیدی مانند پینترست یا یوتیوب راه اندازی کنید، جامعه خود را بسازید یا نحوه استفاده از کلمات کلیدی و SEO را بیابید، کسب و کار اجتماعی بودن همه این جنبه ها و موارد دیگر را پوشش می دهد. . از کمک به شما برای ایجاد نام تجاری و ارتقای ارتباط بین خود و مشتریانتان، تا هدایت مشتریان به وب سایت شما و یادگیری از شرکت هایی که کمپین های رسانه های اجتماعی خود را به موفقیت رسانده اند، کسب و کار اجتماعی بودن راهنمای یک مرحله ای شما برای این است. و خارج از رسانه های اجتماعی بیاموزید که چگونه: یک استراتژی رسانه اجتماعی مناسب ایجاد کنید. ساخت و استفاده از کانال هایی مانند توییتر، فیس بوک و لینکدین. ایجاد برنامه های سفارشی، جوامع و استفاده از کلمات کلیدی. نظارت بر هر فعالیتی مانند تبلیغات پولی. مخاطبان خود را درک کنید و بفهمید که آنها چه محتوایی می خواهند. فعالیت رسانه های اجتماعی خود را در استراتژی های بازاریابی خود ادغام کنید. اسرار رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود را کشف کنید.
What is social media? Have you got a facebook page but are unsure how it can benefit your company? Or do you want to monitor your social media activity to see its effectiveness? Learn how to understand and utilize social media for business. From the basics to the most complex issues The Business of Being Social breaks down every aspect of social media and explains step-by-step how you can create a strategy for success. Social media exploded onto our screens but most businesses use traditional marketing methods and are confused how to harness the benefits. Make sure you're using social media to its full potential. Whether you're a business owner or need social media for marketing to set up new social media channels such as Pinterest or YouTube, build your community or find out how to use keywords and SEO, The Business of Being Social covers all these aspects and more. From helping you to build your brand and promote communication between yourself and your customers, to driving customers to your website and learning from companies who have made their social media campaigns a success, The Business of Being Social is your one-stop guide to the ins and outs of social media. Learn how to: Create a viable social media strategy. Build and use channels such as Twitter, Facebook and LinkedIn. Create customised apps, communities and use keywords. Monitor any activity such as paid-for advertising. Understand your audience and what content they want. Integrate your social media activity into your marketing strategies. Discover the secrets to social media for your business.