ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Holy envy: Finding God in the Faith of Others

دانلود کتاب حسد مقدس: یافتن خدا در ایمان دیگران

Holy envy: Finding God in the Faith of Others

مشخصات کتاب

Holy envy: Finding God in the Faith of Others

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780062406583, 0062406582 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Holy envy: Finding God in the Faith of Others به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حسد مقدس: یافتن خدا در ایمان دیگران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حسد مقدس: یافتن خدا در ایمان دیگران

نویسنده مشهور و محبوب نیویورک تایمز کتاب «محراب در جهان و یادگیری راه رفتن در تاریکی» اکتشافات تکان دهنده خود در یافتن مقدسات در مکان های غیرمنتظره را در حین آموزش مذاهب جهان به دانشجویان روستایی جورجیا به دانشجویان مقطع کارشناسی بیان می کند و نشان می دهد که چگونه خداوند از گیج کردن لذت می برد. انتظارات ما باربارا براون تیلور به سفر معنوی خود که در کلیسای ترک آغاز شده است ادامه می دهد تا دریابد که جهان پس از برداشتن یقه روحانیت چگونه به نظر می رسد. در حسادت مقدس، او راه‌های بی‌شماری را که مردم و سنت‌های دیگر با امر متعالی مواجه می‌شوند، هم از طریق کاوش عمیق‌تر در آن سنت‌ها و هم با دیدن آن‌ها از چشم دانش‌آموزانش در سفرهای میدانی به صومعه‌ها، معابد، و مساجد در نظر می‌گیرد. . تیلور با مشکل و الهام از آنچه می آموزد، برای راهنمایی به سنت خود باز می گردد و معنای جدیدی را در آموزه های قدیمی می یابد که اغلب برای حذف غریبه های مذهبی به جای پذیرش چالش های الهی که آنها ارائه می کنند، استفاده می شده است. او با تجسم دوباره برخی داستان‌های محوری از دینی که بهتر از همه می‌داند، به این فکر می‌کند که چقدر خدا افراد خارجی را انتخاب می‌کند تا به خودی‌ها بیاموزد که خدا واقعاً چقدر خارج از محدوده است. در سراسر حسادت مقدس، تیلور داستان‌هایی از کلاس درس را با تأملاتی در مورد اینکه چگونه سفر معنوی او با ارتباط با افراد سنت‌های دیگر پیچیده و تجدید شده است، به هم می‌پیوندد - حتی آنهایی که حقیقت‌هایشان کاملاً با حقیقت او متفاوت است. تنها نکته ثابت در اودیسه او این احساس است که خدا او را فرا می خواند تا نسخه خود از خدا را انکار کند - تغییری که در نهایت ایمان او را به انسان های دیگر و به خدا غنی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The renowned and beloved New York Times bestselling author of An Altar in the World and Learning to Walk in the Dark recounts her moving discoveries of finding the sacred in unexpected places while teaching the world's religions to undergraduates in rural Georgia, revealing how God delights in confounding our expectations. Barbara Brown Taylor continues her spiritual journey begun in Leaving Church of finding out what the world looks like after taking off her clergy collar. In Holy Envy, she contemplates the myriad ways other people and traditions encounter the Transcendent, both by digging deeper into those traditions herself and by seeing them through her students' eyes as she sets off with them on field trips to monasteries, temples, and mosques. Troubled and inspired by what she learns, Taylor returns to her own tradition for guidance, finding new meaning in old teachings that have too often been used to exclude religious strangers instead of embracing the divine challenges they present. Re-imagining some central stories from the religion she knows best, she takes heart in how often God chooses outsiders to teach insiders how out-of-bounds God really is. Throughout Holy Envy, Taylor weaves together stories from the classroom with reflections on how her own spiritual journey has been complicated and renewed by connecting with people of other traditions--even those whose truths are quite different from hers. The one constant in her odyssey is the sense that God is the one calling her to disown her version of God--a change that ultimately enriches her faith in other human beings and in God.





نظرات کاربران