ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Painting Clouds and Skies in Oils

دانلود کتاب نقاشی ابرها و آسمان با رنگ روغن

Painting Clouds and Skies in Oils

مشخصات کتاب

Painting Clouds and Skies in Oils

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781785003462 
ناشر: The Crowood Press 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 116 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Painting Clouds and Skies in Oils به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نقاشی ابرها و آسمان با رنگ روغن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نقاشی ابرها و آسمان با رنگ روغن



یاد بگیرید که زیبایی و درام آسمان را به تصویر بکشید. یک آسمان خوب جوهره نقاشی های موفق منظره و مناظر دریایی است و این کتاب کاربردی همه چیزهایی را که برای ترسیم آسمانی که حال و هوا و فضای یک منظره را به تصویر می کشد نیاز دارید را پوشش می دهد. با بیش از 200 نقاشی، تکنیک ها را توضیح می دهد، روند نقاشی از جمله آموزش گام به گام نقاشی در روغن با تکنیک آلا پریما را نشان می دهد. توصیه هایی در مورد استفاده از رنگ های جایگزین و تفاسیر خلاقانه و ایده های ارائه شده برای الهام بخشیدن و توسعه مهارت ها و سبک شخصی ارائه می شود. شامل دستورالعمل های دقیق در مورد تجهیزات، لحن، ترکیب بندی و پرسپکتیو، و توصیه های عملی در مورد نقاشی در هوای عمومی و نور سفر است. برای همه هنرمندان به ویژه نقاشان رنگ روغن جالب است و با 218 نقاشی رنگی به طرز عالی نشان داده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Learn to capture the beauty and drama of the sky. A good sky is the essence of successful landscape and seascape paintings, and this practical book covers everything you will need to know to paint a sky that captures the mood and atmosphere of a scene. With over 200 paintings, it explains techniques, demonstrates the painting process including step-by-step instruction on painting in oils with the alla prima technique. Advice is given on using alternative colours and creative intepretations and ideas offered to inspire and develop skills and a personal style. Includes detailed instruction on equipment, tone, composition and perspective, and practical advice on painting en plein air and travelling light. Of interest to all artists particularly oil painters, and superbly illustrated with 218 colour paintings.





نظرات کاربران