ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Denial: why business leaders fail to look facts in the face--and what to do about it

دانلود کتاب انکار: چرا رهبران کسب و کار نمی توانند حقایق را در چهره نگاه کنند - و در مورد آن چه باید کرد

Denial: why business leaders fail to look facts in the face--and what to do about it

مشخصات کتاب

Denial: why business leaders fail to look facts in the face--and what to do about it

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781101196267, 1101196262 
ناشر: Penguin Publishing Group;Portfolio 
سال نشر: 2014;2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 467 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب انکار: چرا رهبران کسب و کار نمی توانند حقایق را در چهره نگاه کنند - و در مورد آن چه باید کرد: تجارت، کسب و کار و اقتصاد--رهبری،،کسب و کار و اقتصاد - رهبری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Denial: why business leaders fail to look facts in the face--and what to do about it به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انکار: چرا رهبران کسب و کار نمی توانند حقایق را در چهره نگاه کنند - و در مورد آن چه باید کرد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انکار: چرا رهبران کسب و کار نمی توانند حقایق را در چهره نگاه کنند - و در مورد آن چه باید کرد

"عاقلانه. مرتبط. پرچین".-- جیم کالینز، نویسنده کتاب خوب تا انکار بزرگ، این باور ناخودآگاه است که یک واقعیت خاص خیلی وحشتناک است که نمی توان با آن روبرو شد و بنابراین نمی تواند درست باشد. چالش ها را به بحران و دوراهی ها را به فاجعه تبدیل می کند. این تنها بزرگترین مانعی است که رهبران کسب و کار با آن روبرو هستند. اکنون استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، ریچارد اس. تدلو، به دو سوال اساسی می پردازد: چرا بسیاری از رهبران عاقل و باهوش اغلب از پذیرش و عمل به حقایقی که شرکت ها و مشاغل آنها را تهدید می کند، خودداری می کنند و چگونه شجاعت مقاومت در برابر انکار را پیدا کنیم. روندهای جدید، بازارهای در حال تغییر، و رقبای سخت جدید تدلو استراتژی هایی را برجسته می کند که بهترین رهبران برای رویارویی با حقایق سخت و تبدیل چالش ها به فرصت استفاده می کنند. کتاب او به شما کمک می کند یکی از آنها شوید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Wise. Relevant. Riveting."--Jim Collins, author of Good to Great Denial is the unconscious belief that a certain fact is too terrible to face and therefore cannot be true. It turns challenges into crises, dilemmas into catastrophes. It's the single greatest obstacle business leaders face. Now Harvard business School professor Richard S. Tedlow tackles two essential questions: Why do so many sane, smart leaders often refuse to accept and act on the facts that threaten their companies and careers' And how do we find the courage to resist denial when facing new trends, changing markets, and tough new competitors' Tedlow highlights strategies the best leaders use to face hard facts and turn challenges into opportunities. His book will help you become one of them.





نظرات کاربران