دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Tedlow. Richard S
سری:
ISBN (شابک) : 9781101196267, 1101196262
ناشر: Penguin Publishing Group;Portfolio
سال نشر: 2014;2010
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 467 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب انکار: چرا رهبران کسب و کار نمی توانند حقایق را در چهره نگاه کنند - و در مورد آن چه باید کرد: تجارت، کسب و کار و اقتصاد--رهبری،،کسب و کار و اقتصاد - رهبری
در صورت تبدیل فایل کتاب Denial: why business leaders fail to look facts in the face--and what to do about it به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب انکار: چرا رهبران کسب و کار نمی توانند حقایق را در چهره نگاه کنند - و در مورد آن چه باید کرد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
"عاقلانه. مرتبط. پرچین".-- جیم کالینز، نویسنده کتاب خوب تا انکار بزرگ، این باور ناخودآگاه است که یک واقعیت خاص خیلی وحشتناک است که نمی توان با آن روبرو شد و بنابراین نمی تواند درست باشد. چالش ها را به بحران و دوراهی ها را به فاجعه تبدیل می کند. این تنها بزرگترین مانعی است که رهبران کسب و کار با آن روبرو هستند. اکنون استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، ریچارد اس. تدلو، به دو سوال اساسی می پردازد: چرا بسیاری از رهبران عاقل و باهوش اغلب از پذیرش و عمل به حقایقی که شرکت ها و مشاغل آنها را تهدید می کند، خودداری می کنند و چگونه شجاعت مقاومت در برابر انکار را پیدا کنیم. روندهای جدید، بازارهای در حال تغییر، و رقبای سخت جدید تدلو استراتژی هایی را برجسته می کند که بهترین رهبران برای رویارویی با حقایق سخت و تبدیل چالش ها به فرصت استفاده می کنند. کتاب او به شما کمک می کند یکی از آنها شوید.
"Wise. Relevant. Riveting."--Jim Collins, author of Good to Great Denial is the unconscious belief that a certain fact is too terrible to face and therefore cannot be true. It turns challenges into crises, dilemmas into catastrophes. It's the single greatest obstacle business leaders face. Now Harvard business School professor Richard S. Tedlow tackles two essential questions: Why do so many sane, smart leaders often refuse to accept and act on the facts that threaten their companies and careers' And how do we find the courage to resist denial when facing new trends, changing markets, and tough new competitors' Tedlow highlights strategies the best leaders use to face hard facts and turn challenges into opportunities. His book will help you become one of them.