ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Digital Junkies Internetabhängigkeit und ihre Folgen für uns und unsere Kinder

دانلود کتاب اعتیاد به اینترنت معتادان دیجیتال و عواقب آن برای ما و فرزندانمان

Digital Junkies Internetabhängigkeit und ihre Folgen für uns und unsere Kinder

مشخصات کتاب

Digital Junkies Internetabhängigkeit und ihre Folgen für uns und unsere Kinder

ویرایش: [1. Aufl] 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783426428030, 3426428032 
ناشر: Knaur e-books;Droemer eBook 
سال نشر: 2015;2014 
تعداد صفحات:  
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 843 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Digital Junkies Internetabhängigkeit und ihre Folgen für uns und unsere Kinder به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اعتیاد به اینترنت معتادان دیجیتال و عواقب آن برای ما و فرزندانمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اعتیاد به اینترنت معتادان دیجیتال و عواقب آن برای ما و فرزندانمان

اعتیاد، تنهایی و غفلت از نقاط ضعف شبکه جهانی وب هستند. اینترنت به عنوان جایگزینی برای آرزوهای برآورده نشده و اهداف دست نیافته، بستری برای رشد اعتیادهای رفتاری جدید است. اعتیاد به بازی های آنلاین، اعتیاد به سکس سایبری و وابستگی به شبکه های اجتماعی در وب در حال ظهور است، در حالی که اعتیادهای آشنا مانند قمار و خرید به آنجا منتقل می شوند. Bert te Wildt متخصص برجسته آلمان در زمینه اعتیاد به اینترنت است. دکتر و روانشناس سال هاست که با افرادی که از استفاده بیش از حد از اینترنت رنج می برند به صورت علمی و عملی کار می کند. او در این کتاب زنگ خطر را به صدا در می‌آورد تا بومیان دیجیتال تبدیل به معتاد دیجیتال نشوند. او از محکوم کردن اینترنت و توسعه دیجیتال به طور کلی دور است. او با استفاده از مطالعات موردی منتخب، خطرات استفاده بیش از حد از اینترنت را که می‌تواند منجر به اعتیاد و یک بیماری روانی شود که نیاز به درمان دارد، به طور انتقادی بررسی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sucht, Vereinsamung und Verwahrlosung sind die Kehrseiten des World Wide Web. Als Ersatz für unerfüllte Wünsche und unerreichte Ziele ist das Internet der Nährboden für neue Verhaltenssüchte. Online-Spielabhängigkeit, Cybersexsucht und die Abhängigkeit von sozialen Netzwerken entstehen im Netz, altbekannte Süchte wie Glücksspiel- und Kaufsucht verlagern sich dorthin. Bert te Wildt ist Deutschlands führender Experte für Internetabhängigkeit. Seit vielen Jahren beschäftigt sich der Arzt und Psychologe in Wissenschaft und Praxis mit Menschen, die unter einer exzessiven Internetnutzung leiden. In diesem Buch schlägt er Alarm, damit die Digital Natives nicht zu Digital Junkies werden. Dabei ist er weit davon entfernt, dass Internet und die digitale Entwicklung generell zu verdammen. Kritisch beleuchtet er anhand von ausgewählten Fallbeispielen die Gefahren einer exzessiven Internetnutzung, die zur Sucht und einer therapiebedürftigen psychischen Erkrankung werden kann.





نظرات کاربران