ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Developmental assessment of the school-aged child with developmental disabilities : a clinician's guide

دانلود کتاب ارزیابی رشدی کودک مدرسه‌ای با ناتوانی‌های رشدی: راهنمای پزشک

Developmental assessment of the school-aged child with developmental disabilities : a clinician's guide

مشخصات کتاب

Developmental assessment of the school-aged child with developmental disabilities : a clinician's guide

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780857003256, 184905181X 
ناشر: Jessica Kingsley Publishers 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 338 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Developmental assessment of the school-aged child with developmental disabilities : a clinician's guide به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزیابی رشدی کودک مدرسه‌ای با ناتوانی‌های رشدی: راهنمای پزشک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزیابی رشدی کودک مدرسه‌ای با ناتوانی‌های رشدی: راهنمای پزشک

کودکان و نوجوانان با مشکلات عاطفی و رفتاری که برای ارزیابی به خدمات سلامت روان ارجاع می‌شوند، اغلب دارای ناتوانی‌های یادگیری خفیف تشخیص داده‌نشده‌اند، و این راهنما برای پزشکانی که در انجام چنین ارزیابی‌هایی دخیل هستند نوشته شده است. این راهنمای کامل در مورد اختلالات رشدی رایج و ارزیابی آنها با تمرکز بر ناتوانی های خفیف تا متوسط ​​در کودک مدرسه ای ارائه می دهد. ناتوانی های ذهنی، نارساخوانی، دیسکالکولیا (ناتوانی ریاضی)، اختلالات طیف اوتیسم، اختلال گفتار و زبان، اختلال هماهنگی رشدی و رشد عاطفی و شخصیتی را پوشش می دهد. هر فصل شامل گزارشی از رشد طبیعی، از جمله نقاط عطف رشد، مروری بر اختلال و ارزیابی بالینی آن است. این راهنمای حرفه ای مهم برای همه متخصصان و کارآموزان بهداشت و سلامت کودک، از جمله پزشکان اطفال، روانپزشکان، کارکنان بهداشت روان، روانشناسان بالینی و روانشناسان آموزشی ارزشمند خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Children and adolescents with emotional and behavioural problems who are referred to mental health services for assessment often have undiagnosed mild learning disabilities, and this guide is written for clinicians involved in making such assessments. It provides full guidance on common developmental disorders and their assessment, focusing on mild to moderate disabilities in the school-aged child. It covers intellectual disabilities, dyslexia, dyscalculia (mathematical disability), autism spectrum disorders, speech and language impairment, developmental coordination disorder, and emotional and personality development. Each chapter includes an account of normal development, including developmental milestones, an overview of the disorder, and its clinical assessment. This important professional guide will be invaluable for all child health and mental health professionals and trainees, including paediatricians, psychiatrists, mental health workers, clinical psychologists and educational psychologists.



فهرست مطالب

Ch. 1. Introduction: General issues --
Ch. 2. Developmental disabilities (disorders) --
Ch. 3. Developmental assessment --
Ch. 4. Acquisition of reading, developmental dyslexia and assessment of dyslexia --
Ch. 5. Acquisition of mathematical skills, developmentsl dyscalculia and assessment od dyscalculia --
Ch. 6. Development of speech and language, specific language impairment (SLI) and assessment of SLI --
Ch. 7. Development of social communication, autism spectrum disorders and assessment of ASD --
Ch. 8. Development of motor skills, developmental coordination disorder (DCD) and assessment of DCD --
Ch. 9. Development of cognitive abilities, mild intellectual disability and assessment of mild intellectual disability --
Ch. 10. Emotional, personal and social development --
Appendix 1: Developmental milestone --
Appendix 2: Developmental history --
parent form --
Appendix 3: School report form --
Appendix 4: Direct school observation form.




نظرات کاربران