دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Hardcover
نویسندگان: Dana Thomas
سری:
ISBN (شابک) : 0735224013, 9780735224018
ناشر: Penguin Press
سال نشر: 2019
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Fashionopolis: The Price of Fast Fashion and the Future of Clothes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Fashionopolis: قیمت مد سریع و آینده لباس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تحقیق در مورد آسیب های وارد شده توسط صنعت عظیم پوشاک و جنبش
مردمی، با فناوری پیشرفته و بین المللی که برای اصلاح آن می
جنگند
چه بپوشم؟ این یکی از سوالات اساسی است که هر روز از خود می
پرسیم. بیش از هر زمان دیگری به ما گفته می شود که باید چیز جدیدی
باشد. امروزه صنعت پوشاک سالانه 80 میلیارد لباس تولید می کند و
هر ششم نفر روی زمین را استخدام می کند. از لحاظ تاریخی، تجارت
پوشاک نیروی کار، محیط زیست و مالکیت معنوی را مورد استثمار قرار
داده است - و در سه دهه اخیر، با گسترش همزمان مدهای سریع، جهانی
شدن و انقلاب فناوری، این سوء استفاده ها به طور تصاعدی افزایش
یافته است. ما به یک مدل کاملاً جدید در مقیاس انسانی نیاز مبرم
داریم. روزنامه نگار پرفروش دانا توماس به سراسر جهان سفر کرده
است تا طراحان و شرکت هایی را کشف کند که صنعت را به سوی آینده
مثبت تر با بازیابی صنایع دستی سنتی و راه اندازی فناوری های
پیشرفته پایدار برای تولید مدبهتر سوق می دهند.
/>
در Fashionopolisتوماس شاهد نوسازی در مجموعه ای از پیشرفت ها، از
جمله چاپ لباس های سه بعدی، پردازش پارچه جین تمیز، تولید هوشمند،
بیش از حد محلی، بازیافت پارچه - حتی مواد رشد یافته در آزمایشگاه
است. . توماس از سازندگان شهرهای کوچک و غوغاهای سیلیکون ولی
گرفته تا نامهای معروفی مانند استلا مککارتنی، لیوایز، و رانت
رانوی، شرکتهای بزرگ و کوچکی را که رهبری جنگهای صلیبی را
رهبری میکنند، برجسته میکند.
همه ما معمولی بودهایم. در مورد لباس هایمان وقت آن است که با
نیت لباس بپوشید.Fashionopolisاولین نگاه جامع به نحوه شروع
است.
An investigation into the damage wrought by the colossal
clothing industry and the grassroots, high-tech, international
movement fighting to reform it
What should I wear? It's one of the fundamental questions we
ask ourselves every day. More than ever, we are told it should
be something new. Today, the clothing industry churns out 80
billion garments a year and employs every sixth person on
Earth. Historically, the apparel trade has exploited labor, the
environment, and intellectual property--and in the last three
decades, with the simultaneous unfurling of fast fashion,
globalization, and the tech revolution, those abuses have
multiplied exponentially, primarily out of view. We are in dire
need of an entirely new human-scale model. Bestselling
journalist Dana Thomas has traveled the globe to discover the
visionary designers and companies who are propelling the
industry toward that more positive future by reclaiming
traditional craft and launching cutting-edge sustainable
technologies to producebetterfashion.
InFashionopolis,Thomas sees renewal in a host of
developments, including printing 3-D clothes, clean denim
processing, smart manufacturing, hyperlocalism, fabric
recycling--even lab-grown materials. From small-town makers and
Silicon Valley whizzes to such household names as Stella
McCartney, Levi's, and Rent the Runway, Thomas highlights the
companies big and small that are leading the crusade.
We all have been casual about our clothes. It's time to get
dressed with intention.Fashionopolisis the first
comprehensive look at how to start.
Introduction --
Ready to wear --
The price of furious fashion --
Dirty laundry --
Field to form --
Rightshoring --
My blue heaven --
We can work it out --
Around and around we go --
Rage against the machine --
To buy or not to buy.