دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Thomas. Dana
سری:
ISBN (شابک) : 9781101218075, 110121807X
ناشر: Penguin Group US
سال نشر: 2007;2014
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 712 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب لوکس: چگونه لوکس درخشش خود را از دست داد: علوم اجتماعی، علوم اجتماعی--فرهنگ عامه،کتابهای الکترونیک،علوم اجتماعی -- فرهنگ عامه
در صورت تبدیل فایل کتاب Deluxe: how luxury lost its luster به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب لوکس: چگونه لوکس درخشش خود را از دست داد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
زمانی تجمل فقط در اختیار دنیای کمیاب و اشرافی پول و حق الناس قدیمی بود. تاریخچه ای از سنت، کیفیت برتر و تجربه خرید دلپذیر را ارائه می دهد. با این حال، امروزه لوکس صرفاً محصولی است که توسط شرکت های جهانی چند میلیارد دلاری بسته بندی و فروخته می شود که بر رشد، دیده شدن، آگاهی از برند، تبلیغات و بالاتر از همه، سود متمرکز شده است. روزنامه نگار برنده جایزه دانا توماس عمیقاً به سمت تاریک صنعت لوکس می پردازد تا تمام رازهایی را که پرادا، گوچی و باربری نمی خواهند ما بدانیم را کشف کند. لوکس یک نمای سازش ناپذیر در پشت نمای براق است که هر کسی که به مد، امور مالی یا فرهنگ علاقه دارد را مجذوب خود می کند.
Once luxury was available only to the rarefied and aristocratic world of old money and royalty. It offered a history of tradition, superior quality, and a pampered buying experience. Today, however, luxury is simply a product packaged and sold by multibillion-dollar global corporations focused on growth, visibility, brand awareness, advertising, and, above all, profits. Award-winning journalist Dana Thomas digs deep into the dark side of the luxury industry to uncover all the secrets that Prada, Gucci, and Burberry don't want us to know. Deluxe is an uncompromising look behind the glossy facade that will enthrall anyone interested in fashion, finance, or culture.