ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Encyclopedia of chart patterns

دانلود کتاب دائرlopالمعارف الگوهای نمودار

Encyclopedia of chart patterns

مشخصات کتاب

Encyclopedia of chart patterns

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781119274926 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Encyclopedia of chart patterns به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دائرlopالمعارف الگوهای نمودار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دائرlopالمعارف الگوهای نمودار

از الگوهای نمودار فراتر از محرک های خرید برای افزایش سود و انجام معاملات بهتر استفاده کنید

الگوهای نمودار: پس از خرید از شناسایی الگوی نمودار ساده فراتر می رود تا نشان دهد که چه چیزی در آینده پیش می آید. نویسنده و تاجر سهام توماس بولکوفسکی یکی از معتبرترین مقامات صنعت در تحلیل تکنیکال است. برای این کتاب، او بیش از 43000 الگوی نمودار را بررسی کرد تا بفهمد پس از خرید سهام چه اتفاقی می افتد. یافته‌های او در اینجا به تفصیل آمده است تا به شما کمک کند سیگنال‌های خرید بهتری را انتخاب کنید، از فاجعه جلوگیری کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

Bulkowski هزاران معامله را تجزیه و تحلیل کرد تا مسیرهای رایجی را که سهام پس از جدا شدن از الگوی نمودار طی می کند، شناسایی کند. با ترکیب این مسیرها، او مسیرهای معمولی را که یک انبار طی می کند، کشف کرد که او آنها را پیکربندی می نامد. نمودار خود را با یکی از آن تنظیمات مطابقت دهید و قبل از خرید خواهید دانست که احتمالاً معامله شما چگونه عمل خواهد کرد. اکنون می توانید از معاملات بالقوه فاجعه آمیز برای تمرکز بر برندگان بزرگ اجتناب کنید.

هر فصل نشان می دهد...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Take chart patterns beyond buy triggers to increase profits and make better trades

Chart Patterns: After the Buy goes beyond simple chart pattern identification to show what comes next. Author and stock trader Thomas Bulkowski is one of the industry's most respected authorities in technical analysis; for this book, he examined over 43,000 chart patterns to discover what happens after you buy the stock. His findings are detailed here, to help you select better buy signals, avoid disaster, and make more money.

Bulkowski analyzed thousands of trades to identify common paths a stock takes after the breakout from a chart pattern. By combining those paths, he discovered the typical routes a stock takes, which he calls configurations. Match your chart to one of those configurations and you will know, before you buy, how your trade will likely perform. Now you can avoid potentially disastrous trades to focus on the big winners.

Each chapter illustrates...





نظرات کاربران