ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Brand the Future: Systematische Markenentwicklung im B2B

دانلود کتاب نام تجاری آینده: توسعه سیستماتیک نام تجاری در B2B

Brand the Future: Systematische Markenentwicklung im B2B

مشخصات کتاب

Brand the Future: Systematische Markenentwicklung im B2B

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783658057640, 9783658057657 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 212 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Brand the Future: Systematische Markenentwicklung im B2B به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نام تجاری آینده: توسعه سیستماتیک نام تجاری در B2B نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نام تجاری آینده: توسعه سیستماتیک نام تجاری در B2B



این کتاب از یک مثال بهترین عمل استفاده می‌کند تا نشان دهد چگونه می‌توان یک برند را به طور سیستماتیک با شرکای خدماتی توسعه داد و به طور مداوم با فعالیت‌های بازاریابی مناسب ادامه داد. از توسعه استراتژیک تا روشن شدن مزایای نام تجاری در زمینه فروش، مراحل اساسی نشان داده شده است که تأثیر تعیین کننده ای بر درک برند دارند. هدف اصلی این کتاب مدیرانی در بخش B2B است که مسئول فرآیند برندسازی هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Buch zeigt anhand eines Best-Practice-Beispiels auf, wie eine Marke mit Dienstleistungspartnern systematisch entwickelt und mit entsprechenden Marketingaktivitäten konsequent weitergeführt wird. Von der strategischen Entwicklung bis hin zur Verdeutlichung der Markennutzen im Verkaufsgespräch werden wesentliche Handlungsschritte aufgezeigt, die eine entscheidende Wirkung auf die Markenwahrnehmung haben. Das Buch richtet sich vorwiegend an Führungskräfte im B2B-Bereich, die einen Brandingprozess zu verantworten haben.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VIII
Front Matter....Pages 1-1
Vom Produkt zur Problemlösung....Pages 3-10
Giraffenprinzip als Markenfilter....Pages 11-21
Marke als Motor der Produktentwicklung....Pages 23-31
Front Matter....Pages 33-33
Storytelling statt Zeigefinger....Pages 35-47
Markengeschichte schafft Vertrauensmarken....Pages 49-59
Brand Commitment als Katalysator....Pages 61-66
Front Matter....Pages 67-67
Nichtzufällige Gedankenspiele....Pages 69-80
Emotionen rechnen sich....Pages 81-95
Gehirngerecht die Augen öffnen....Pages 97-107
Wahrnehmung im Fokus – Der STILL PartnerPlan....Pages 109-119
Inszenierung statt Produktausstellung....Pages 121-133
Kunden ins rechte Licht setzen....Pages 135-150
Design als Markenanker....Pages 151-164
Front Matter....Pages 165-165
Kunden effektiv faszinieren....Pages 167-174
Verkäuferentwicklung als Erfolgshebel....Pages 175-190
Mitarbeiterpotenzial nach Maß....Pages 191-200
Begeisterung im Kundendialog....Pages 201-207
Back Matter....Pages 209-217




نظرات کاربران