ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب One-hour Wargames

دانلود کتاب بازی های جنگی یک ساعته

One-hour Wargames

مشخصات کتاب

One-hour Wargames

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781473822900, 1473822904 
ناشر: Pen & Sword Military 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازی های جنگی یک ساعته: بازی های جنگی، قوانین، بازی های جنگی -- قوانین



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب One-hour Wargames به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازی های جنگی یک ساعته نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازی های جنگی یک ساعته

یکی از بزرگترین مشکلاتی که وارگیمرها با آن مواجه هستند، یافتن زمان برای بازی واقعی است. اکثر مجموعه‌های قوانین تجاری موجود، به چندین ساعت نیاز دارند تا تنظیم شوند و به نتیجه برسند. برخی به راحتی می توانند یک روز کامل یا آخر هفته را ببلعند. به غیر از زمان، توجه دیگر فضا است که فرصت های یک بازی را بیشتر محدود می کند. نیل توماس، گیمر کهنه کار و قانون نویس، به هر دوی این مشکلات پرداخته است. اکنون انجام یک بازی در حدود یک ساعت روی یک میز ناهار خوری معمولی یا کف اتاق نشیمن عملی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

One of the biggest problems facing wargamers is finding the time to actually play. Most commercially available sets of rules require several hours to set up and play to a conclusion; some can easily swallow up a whole day or weekend. Apart from time, the other consideration is space, which further constrains the opportunities for a game. Veteran gamer and rule-writer Neil Thomas has addressed both these problems. Now it is practical to play a game in around an hour on a normal dining table or living room floor.





نظرات کاربران