ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Driving results through social networks how top organizations leverage networks for performance and growth

دانلود کتاب هدایت از طریق شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌های برتر از شبکه‌ها برای عملکرد و رشد استفاده می‌کنند

Driving results through social networks how top organizations leverage networks for performance and growth

مشخصات کتاب

Driving results through social networks how top organizations leverage networks for performance and growth

ویرایش: [1st ed] 
نویسندگان: ,   
سری: Jossey-Bass business & management series 
ISBN (شابک) : 9780470392492, 0470392495 
ناشر: Jossey-Bass 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات:  
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Driving results through social networks how top organizations leverage networks for performance and growth به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هدایت از طریق شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌های برتر از شبکه‌ها برای عملکرد و رشد استفاده می‌کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هدایت از طریق شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که چگونه سازمان‌های برتر از شبکه‌ها برای عملکرد و رشد استفاده می‌کنند

"نتایج رانندگی از طریق شبکه های اجتماعی به مدیران و مدیران نشان می دهد که چگونه با استفاده بهتر از این دارایی های نامرئی سنتی، عملکرد و نوآوری قابل توجهی را به دست آورند. در دهه گذشته، راب کراس و رابرت جی. توماس از نزدیک با مدیران بیش از صد نفر برتر کار کرده اند. شرکت‌های سطح و سازمان‌های دولتی. در این کتاب پیشگامانه، آنها به طور عمیق توضیح می‌دهند که چگونه این رهبران از تفکر شبکه‌ای برای افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها و تسریع نوآوری استفاده می‌کنند.\"--صفحه شرح منابع سازمان ها از شبکه ها برای عملکرد و رشد استفاده می کنند. فهرست؛ پیشگفتار؛ قدردانی ها؛ معرفی؛ بخش اول: تراز. فصل 1: همسویی شبکه ها با پیشنهادهای ارزش استراتژیک. فصل 2: ​​کار از طریق شبکه ها برای همسویی فرهنگ و استراتژی. بخش دوم: اعدام. فصل 3: مدیریت نوآوری سریع از طریق شبکه های موثر. فصل 4: افزایش بازده مالی از طریق سرمایه گذاری در شبکه. فصل 5: ارائه نتایج از طریق شبکه های فرآیند. فصل 6: ارائه نتایج از طریق شبکه های پروژه محور. بخش سوم: انطباق.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Driving Results Through Social Networks shows executives and managers how to obtain substantial performance and innovation impact by better leveraging these traditionally invisible assets. For the past decade, Rob Cross and Robert J. Thomas have worked closely with executives from over a hundred top-level companies and government agencies. In this groundbreaking book, they describe in-depth how these leaders are using network thinking to increase revenues, lower costs, and accelerate innovation"--Resource description page.;Driving Results Through Social Networks: How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth; Contents; Preface; Acknowledgments; Introduction; Part I: ALIGNMENT; Chapter 1: ALIGNING NETWORKS WITH STRATEGIC VALUE PROPOSITIONS; Chapter 2: WORKING THROUGH NETWORKS TO ALIGN CULTURE AND STRATEGY; Part II: EXECUTION; Chapter 3: MANAGING RAPID INNOVATION THROUGH EFFECTIVE NETWORKS; Chapter 4: DRIVING FINANCIAL RETURN THROUGH NETWORK INVESTMENTS; Chapter 5: DELIVERING RESULTS THROUGH PROCESS NETWORKS; Chapter 6: DELIVERING RESULTS THROUGH PROJECT-BASED NETWORKS; Part III: ADAPTATION.





نظرات کاربران