ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How to Spot the Next Starbucks, Whole Foods, Walmart, or McDonald's BEFORE Its Shares Explode

دانلود کتاب چگونه می توان استارباکس، غذای کامل، والمارت یا مک دونالد را قبل از انفجار سهام آن شناسایی کرد؟

How to Spot the Next Starbucks, Whole Foods, Walmart, or McDonald's BEFORE Its Shares Explode

مشخصات کتاب

How to Spot the Next Starbucks, Whole Foods, Walmart, or McDonald's BEFORE Its Shares Explode

ویرایش: First edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781466882706, 9781250171320 
ناشر: St. Martin's Press 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 27 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه می توان استارباکس، غذای کامل، والمارت یا مک دونالد را قبل از انفجار سهام آن شناسایی کرد؟: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب How to Spot the Next Starbucks, Whole Foods, Walmart, or McDonald's BEFORE Its Shares Explode به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه می توان استارباکس، غذای کامل، والمارت یا مک دونالد را قبل از انفجار سهام آن شناسایی کرد؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چگونه می توان استارباکس، غذای کامل، والمارت یا مک دونالد را قبل از انفجار سهام آن شناسایی کرد؟

همه قانون طلایی سرمایه‌گذاری را می‌دانند: «کم بخر، بالا بفروش»، اما چند نفر از ما واقعاً بازار سهام را درک کرده‌ایم، چگونه «چیز بزرگ بعدی» را تشخیص دهیم و چگونه از آن سرمایه‌گذاری کنیم. یک بار انجام دهید؟ ... حقیقت زیاد نیست وگرنه همه ما میلیونر خواهیم شد. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران اولیه در شرکت‌های بزرگی مانند فیس‌بوک و گوگل باید در قرعه‌کشی سرمایه‌گذاری برنده می‌شدند و واقعاً خوش شانس بودند، اما چیزهای بیشتری در این زمینه وجود دارد. در استراتژی \"چیز بزرگ بعدی\" علمی وجود دارد و Mark Tier آن را درک می کند. در چگونه می توان استارباکس، هول فودز، والمارت، یا مک دونالد را قبل از انفجار سهام بعدی تشخیص داد، Tier به خوانندگان نشان می دهد که مارک های انفجاری مانند استارباکس، هول فودز، مک دونالد و والمارت در تصادف موفق نبودند. از طریق مطالعات موردی عمیق و در دسترس، Tier از شاخص‌های کلیدی عملکرد اولیه که هر یک از این شرکت‌های بزرگ حتی در مراحل اولیه خود نشان داده‌اند، کنار می‌کشد. هنگامی که یاد گرفتید که چگونه این عوامل موفقیت را تشخیص دهید، شما نیز قادر خواهید بود استارباکس های بعدی را ببینید. قسمت 1. 5 سرنخ برای تشخیص استارباکس بعدی: تفاوت هایی که باعث تفاوت می شوند -- چرا هیچ استارباکسی وجود ندارد فروشگاه در ایتالیا؟ -- \"بیشتر هر کاری که انجام داده‌ام از شخص دیگری کپی کردم\" - وقتی کپی‌کننده کپی می‌شود - چگونه دید جان مکی کل فودز را از غرق شدن نجات داد - چگونه ری کروک مک‌دونالد برگر کینگ با مدیریت و اجرای کارآفرینی برتر را مغلوب کرد. -- پیدا کردن Starbucks بعدی \"با قدم زدن\" -- قسمت 2. چگونه از Starbucks بعدی سود ببریم -- یا آخرین مورد: فرصت های سرمایه گذاری و تجاری -- رویای بزرگ: خودتان را شروع کنید -- رویکرد حق رای دادن -- استراتژی های سرمایه گذاری از Buffet تا Thiel -- خرید \"Starbucks بعدی\" در IPO- یا قبل از آن - Catch-یا ایجاد یک tailwind - پیدا کردن tailwind بعدی برای سوار شدن -- بعدی چه چیزی است - پیوست I: \"از فقر به فقر در سه نسل\" - وقتی بنیانگذار صحنه را ترک کرد چه باید کرد - ضمیمه دوم: راهنمای سریع برای کسب درآمد در کسب و کار فرنچایز - ضمیمه III: DavidsTea.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Everyone knows the basic golden rule of investing: "Buy Low, Sell High," but how many of us ever really understand the stock market, how to recognize the "next big thing," and how to capitalize off of it once you do? ... the truth is not many or we'd all be millionaires. It seems like early investors in big companies like Facebook and Google had to have won the lottery of investing and just gotten really lucky, but there's more to it than that. There's a science to the "Next Big Thing" strategy, and Mark Tier understands it. In How to Spot the Next Starbucks, Whole Foods, Walmart, or McDonald's BEFORE Its Shares Explode, Tier shows readers that explosive brands like Starbucks, Whole Foods, McDonald's, and Walmart didn't become successful on accident. Through in-depth and accessible case studies, Tier pulls back the curtain on the early Key Performance Indicators that each of these major companies showed even at their earliest stages. Once you learn how to recognize these makings of success, you too will be able to spot the next Starbucks.;Part 1. The 5 clues to spotting the next Starbucks : the differences that make the difference -- Why aren't there any Starbucks stores in Italy? -- "Most everything I've done I copied from somebody else" -- When the copycat gets copied -- How John Mackey's vision saved Whole Foods from drowning -- How Ray Kroc's McDonald's trumped Burger King with superior entrepreneurial management and execution -- Finding the next Starbucks "by walking around" -- Part 2. How to profit from the next Starbucks -- or the last one : the investment and business opportunities -- Dream big: start your own -- The franchise approach -- Investment strategies from Buffet to Thiel -- Buy the "next Starbucks" at the IPO-or before -- Catch-or create-a tailwind -- Finding the next tailwind to ride -- What's next -- Appendix I: "From poverty to poverty in three generations"-what to do when the founder departs the scene -- Appendix II: A quick guide to making money in the franchising business -- Appendix III: DavidsTea.



فهرست مطالب

Part 1. The 5 clues to spotting the next Starbucks : the differences that make the difference --
Why aren\'t there any Starbucks stores in Italy? --
\"Most everything I\'ve done I copied from somebody else\" --
When the copycat gets copied --
How John Mackey\'s vision saved Whole Foods from drowning --
How Ray Kroc\'s McDonald\'s trumped Burger King with superior entrepreneurial management and execution --
Finding the next Starbucks \"by walking around\" --
Part 2. How to profit from the next Starbucks --
or the last one : the investment and business opportunities --
Dream big: start your own --
The franchise approach --
Investment strategies from Buffet to Thiel --
Buy the \"next Starbucks\" at the IPO-or before --
Catch-or create-a tailwind --
Finding the next tailwind to ride --
What\'s next --
Appendix I: \"From poverty to poverty in three generations\"-what to do when the founder departs the scene --
Appendix II: A quick guide to making money in the franchising business --
Appendix III: DavidsTea.




نظرات کاربران