ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How Sexual Desire Works: The Enigmatic Urge

دانلود کتاب میل جنسی چگونه کار می کند: اصرار معمایی

مشخصات کتاب

How Sexual Desire Works: The Enigmatic Urge

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781107688049, 1107688043 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : AZW3 (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب How Sexual Desire Works: The Enigmatic Urge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب میل جنسی چگونه کار می کند: اصرار معمایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب میل جنسی چگونه کار می کند: اصرار معمایی

1. چه چیزی در مورد میل جنسی مبهم است؟ 2. تبیین میل: دیدگاه های متعدد; 3. میل جنسی در یک زمینه وسیع. 4. یک مدل مبتنی بر انگیزه. 5. جنس و سطوح سازمان. 6. کشش جنسی; 7. سایه میل از ساده به پیچیده. 8. جزئیات مغز و میل; 9. برانگیختگی; 10. پیامدهای رفتار جنسی و انتظارات مرتبط. 11. آشنایی و تازگی جنسی; 12. بازداری، درگیری و وسوسه; 13. چگونه میل جنسی به اینجا رسید؟ 14. تعیین مسیر: پیوند به تمایلات جنسی بزرگسالان. 15. میل جنسی در تعامل; 16. بازنمایی جنسی; 17. اعتیاد جنسی; 18. تغییرات در میل: اصول کلی; 19. برخی از اشکال میل در حاشیه; 20. آمیختگی سمی: خشونت و میل جنسی. 21. قتل (سریالی) مرتبط با جنسی. 22. سخنان پایانی: کتاب های بی شماری در مورد جنسیت و شیفتگی بی پایان به این موضوع وجود دارد. انواع و هوس‌های میل جنسی مدت‌هاست مستند شده است، اما درگیری کمی با تحقیقات علمی پیشرفته برای کشف مبانی بیولوژیکی و روان‌شناختی میل جنسی صورت گرفته است. در اینجا، فردریک توتس از بینش های علم مدرن استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه طیف گسترده ای از پدیده های مرتبط با میل - فانتزی، تازگی طلبی، اعتیاد جنسی، تعاملات جنسی با مواد مخدر، فتیش ها، فضولیسم، و خشونت و قتل جنسی - شروع به معنا می کنند. . به عنوان مثال، نقش دوپامین عصبی شیمیایی مغز را اکنون می توان از نظر خواستن بسیار بهتر درک کرد و تمایز بین خواستن و دوست داشتن ایجاد شده است. همچنین، درک سازمان لایه ای مغز، که گاهی اوقات به عنوان سلسله مراتبی توصیف می شود، می تواند برای توضیح وسوسه و درگیری استفاده شود. این کتاب جذابی است که ارتباط اجتماعی زیادی با جامعه و مشکلات آن در رابطه جنسی دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران