ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Articulating Design Decisions

دانلود کتاب بیان تصمیمات طراحی

Articulating Design Decisions

مشخصات کتاب

Articulating Design Decisions

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1581153120 
ناشر: OReilly Media, Inc. 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Articulating Design Decisions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بیان تصمیمات طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بیان تصمیمات طراحی

پیشگفتار / توسط تام پیترز -- پیشگفتار / توسط ارل پاول -- مقدمه / توسط ریچارد ال. سیمون -- 1. روزهای اولیه -- 2. جو و جوزفین -- 3. نحوه کار طراح -- 4. اهمیت آزمایش -- 5. از طریق درب عقب -- 6. ارتقاء سطح سلیقه عمومی -- 7. تلفن -- 8. زمین، دریا و هوا -- 9. جاده باز -- 10. طراحی غیر منتظره مکان -- 11. کار برای دولت -- 12. فرمول پنج نقطه ای -- 13. رابطه طراح با مشتری -- 14. آن موضوع کثیف، پول -- 15. نه بر اساس طرح -- 16. چرا انبارها قرمز رنگ شده؟ -- 17. مشخصات یک سازمان -- 18. ارزیابی -- 19. ارزیابی مجدد -- تصاویر از نسخه 1967.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Foreword / by Tom Peters -- Preface / by Earl Powell -- Introduction / by Richard L. Simon -- 1. The early days -- 2. Joe and Josephine -- 3. How the designer works -- 4. The importance of testing -- 5. Through the back door -- 6. Rise in the level of public taste -- 7. The telephone -- 8. Land, sea, and air -- 9. The open road -- 10. Design in unexpected places -- 11. Working for the government -- 12. The five-point formula -- 13. Relationship of designer to client -- 14. That sordid subject, money -- 15. Not by design -- 16. Why are barns painted red? -- 17. Profile of an organization -- 18. An appraisal -- 19. Re-appraisal -- Illustrations from the 1967 edition.



فهرست مطالب

Foreword / by Tom Peters --
Preface / by Earl Powell --
Introduction / by Richard L. Simon --
1. The early days --
2. Joe and Josephine --
3. How the designer works --
4. The importance of testing --
5. Through the back door --
6. Rise in the level of public taste --
7. The telephone --
8. Land, sea, and air --
9. The open road --
10. Design in unexpected places --
11. Working for the government --
12. The five-point formula --
13. Relationship of designer to client --
14. That sordid subject, money --
15. Not by design --
16. Why are barns painted red? --
17. Profile of an organization --
18. An appraisal --
19. Re-appraisal --
Illustrations from the 1967 edition.




نظرات کاربران