ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Problems of a Sociology of Knowledge

دانلود کتاب مسائل یک جامعه شناسی دانش

Problems of a Sociology of Knowledge

مشخصات کتاب

Problems of a Sociology of Knowledge

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Routledge revivals 
ISBN (شابک) : 9780415623346, 0415623340 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مسائل یک جامعه شناسی دانش: جامعه شناسی دانش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Problems of a Sociology of Knowledge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مسائل یک جامعه شناسی دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مسائل یک جامعه شناسی دانش

اولین بار در سال 1980 منتشر شد، ترجمه مانفرد اس. فرینگز از مسائل جامعه شناسی دانش، اثر مهم ماکس شلر در نظریه جامعه شناسی را در اختیار جهان انگلیسی زبان قرار داد. این کتاب دیدگاه های متفکر را در مورد وضعیت انسان در قرن بیستم ارائه می کند و آن را در بستر وسیع تری از تاریخ بشر قرار می دهد. این کتاب شلر را به عنوان یک متفکر رویا با قدرت فکری بسیار برجسته می کند که بدبینی را که بسیاری از همتایانش نتوانستند از آن اجتناب کنند، به چالش می کشد. او در مورد ماهیت منزوی و پراکنده وجود انسان در جامعه در قرن بیستم نظر می دهد، اما پیشنهاد می کند که «عصر جهانی تعدیل» در آستانه هستی است. شلر استدلال می کند که عصر نزدیک، زمانی است برای جامعه از هم گسیخته قرن بیستم تا شکستگی های خود را التیام بخشد و زمانی است که اشکال مختلف دانش بشری در درک جهانی گرد هم آیند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

First Published in 1980, Manfred S. Frings’ translation of Problems of a Sociology of Knowledgemakes available Max Scheler’s important work in sociological theory to the English-speaking world. The book presents the thinker’s views on man’s condition in the twentieth-century and places it in a broader context of human history. This book highlights Scheler as a visionary thinker of great intellectual strength who defied the pessimism that many of his peers could not avoid. He comments on the isolated, fragmented nature of man’s existence in society in the twentieth century but suggests that a ‘World-Age of Adjustment’ is on the brink of existence. Scheler argues that the approaching era is a time for the disjointed society of the twentieth-century to heal its fractures and a time for different forms of human knowledge to come together in global understanding.





نظرات کاربران