دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Towlson. Jon
سری:
ISBN (شابک) : 9780786474691, 1306498619
ناشر: McFarland & Co
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 255
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب سینمای وحشت برانداز: پیامهای ضدفرهنگی فیلمها از فرانکشتاین تا امروز: فیلمهای ترسناک، فیلمهای ترسناک--تاریخ و نقد، تهیهکنندگان و کارگردانان فیلم، تصاویر متحرک-- جنبههای اجتماعی، هنرهای نمایشی--مرجع، کتابهای الکترونیکی، نقد، تفسیر و غیره، فیلمهای ترسناک - تاریخ و نقد، تصاویر متحرک - - جنبه های اجتماعی، هنرهای نمایشی - مرجع
در صورت تبدیل فایل کتاب Subversive horror cinema: countercultural messages of films from Frankenstein to the present به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سینمای وحشت برانداز: پیامهای ضدفرهنگی فیلمها از فرانکشتاین تا امروز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
«این کتاب استدلال میکند که مجموعهای از فیلمسازانی که در فیلمهای ترسناک کار میکنند، از این ژانر برای به چالش کشیدن وضعیت موجود استفاده کردهاند. این متن انتقادی در طول دهههای دهه 1930 به بعد، به بررسی کار تهیهکنندگان و کارگردانان متفاوتی مانند جورج آ. رومرو، پیت واکر میپردازد. ، مایکل ریوز، هرمان کوهن، وس کریون و برایان یوزنا "--؛ مقدمه - ضد اصلاح نژادی: فرانکنشتاین (1931) و فریکس (1932) - تبلیغات داخلی ضد دهه 1940: مردم گربه (1942) و نفرین از مردم گربه (1944) -- انطباق ضد جنگ سرد دهه 1950: فیلم های هرمان کوهن -- بریتانیای ضد نظام دهه 1960 تا 1970: فیلم های مایکل ریوز و پیت واکر -- ضد ویتنام: شب مردگان زنده (1968)، رویای مرگ (1972) و دیوانه ها (1973) - خشونت ضد هالیوود و ضد فرهنگ تاریک: آخرین خانه در سمت چپ (1972) و زنجیره ای تگزاس شاهد کشتار (1974) - انقلاب ضد فرهنگ: لرز (1975) ، آفتاب آبی (1978) و طلوع مردگان (1978) - ضد "ریگانومیکس": هنری-پرتره یک قاتل سریالی (1986) و روانی آمریکایی (2000) - ضد ماتریالیسم دهه 1990: برایان یوزنا و Splatstick -- ضد پیوریتانیسم جدید: دندان ها (2007) و مری آمریکایی (2012) -- پس گفتار: سینمای وحشت برانداز پس از 11 سپتامبر.
"This book argues that a succession of filmmakers working in horror have used the genre to challenge the status quo. Spanning the decades from the 1930s onwards this critical text examines the work of producers and directors as varied as George A. Romero, Pete Walker, Michael Reeves, Herman Cohen, Wes Craven and Brian Yuzna"--;Introduction -- Anti-eugenics: Frankenstein (1931) and Freaks (1932) -- anti-1940s home front propaganda: Cat people (1942) and The curse of the Cat people (1944) -- Anti-1950s Cold War conformity: the films of Herman Cohen -- Anti-establishment 1960s-1970s Britain: the films of Michael Reeves and Pete Walker -- Anti-Vietnam: Night of the living dead (1968), Deathdream (1972) and The crazies (1973) -- Anti-Hollywood violence and dark counterculture: Last house on the left (1972) and The Texas chain saw massacre (1974) -- Counterculture revolution: Shivers (1975), Blue Sunshine (1978) and Dawn of the dead (1978) -- Anti-"reaganomics": Henry-portrait of a serial killer (1986) and American psycho (2000) -- Anti-1990s materialism: Brian Yuzna and Splatstick -- Anti-new puritanism: Teeth (2007) and American Mary (2012) -- Afterword: Subversive horror cinema post-9/11.
Introduction --
Anti-eugenics: Frankenstein (1931) and Freaks (1932) --
anti-1940s home front propaganda: Cat people (1942) and The curse of the Cat people (1944) --
Anti-1950s Cold War conformity: the films of Herman Cohen --
Anti-establishment 1960s-1970s Britain: the films of Michael Reeves and Pete Walker --
Anti-Vietnam: Night of the living dead (1968), Deathdream (1972) and The crazies (1973) --
Anti-Hollywood violence and dark counterculture: Last house on the left (1972) and The Texas chain saw massacre (1974) --
Counterculture revolution: Shivers (1975), Blue Sunshine (1978) and Dawn of the dead (1978) --
Anti-"reaganomics": Henry-portrait of a serial killer (1986) and American psycho (2000) --
Anti-1990s materialism: Brian Yuzna and Splatstick --
Anti-new puritanism: Teeth (2007) and American Mary (2012) --
Afterword: Subversive horror cinema post-9/11.