ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Surviving Schizophrenia: A Family Manual

دانلود کتاب نجات از اسکیزوفرنی: کتابچه راهنمای خانواده

Surviving Schizophrenia: A Family Manual

مشخصات کتاب

Surviving Schizophrenia: A Family Manual

ویرایش: 6th 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0062268856, 9780062268853 
ناشر: Harper Perennial 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 641 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Surviving Schizophrenia: A Family Manual به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نجات از اسکیزوفرنی: کتابچه راهنمای خانواده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نجات از اسکیزوفرنی: کتابچه راهنمای خانواده



از اولین انتشار خود در حدود بیست سال پیش،Surviving Schizophreniaبه کتاب مرجع استاندارد در مورد این بیماری تبدیل شده است و به هزاران بیمار، خانواده و متخصصان سلامت روان کمک می کند تا بهتر با این بیماری مقابله کنند. دکتر ای فولر توری با زبانی روشن و دلسوزانه، علل ماهیت، علائم و درمان این بیماری که اغلب به اشتباه درک می شود را توضیح می دهد. راهنمای کلاسیک همچنین به بسیاری از مسائل مربوط به زندگی با این بیماری، هم برای بیمار و هم برای خانواده، می پردازد و شامل آخرین یافته های تحقیقاتی در مورد علل و درمان های اسکیزوفرنی است. همچنین در اینجا پاسخ‌های شفاف به سؤالاتی که معمولاً توسط خانواده‌ها، مصرف‌کنندگان و ارائه‌دهندگان پرسیده می‌شود، وجود دارد. این نسخه چهارم کاملاً اصلاح‌شده بازمانده از اسکیزوفرنی برای بسیاری از افرادی که تحت تأثیر این اختلال جدی و در عین حال قابل درمان هستند - چه به‌طور مستقیم و چه غیرمستقیم - ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since its first publication nearly twenty years ago,Surviving Schizophreniahas become the standard reference book on the disease, helping thousands of patients, families, and mental health professionals to better deal with the condition.  In clear and compassionate language, Dr. E. Fuller Torrey explains the nature causes, symptoms, and treatment of this often misunderstood illness.  The classic guide also addresses the many issues of living with the disease, for both patient and family, and includes the latest research findings on the causes of and treatments for schizophrenia.  Also here are lucid answers to the questions most commonly asked by families, consumers, and providers.  This fully revised fourth edition ofSurviving Schizophreniais a must-have for the multitude of people affected — both directly and indirectly  — by this serious, yet treatable, disorder.





نظرات کاربران