ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Maximum Achievement: Strategies and Skills That Will Unlock Your Hidden Powers to Succeed

دانلود کتاب حداکثر دستاورد: استراتژی ها و مهارت هایی که قدرت های پنهان شما را برای موفقیت باز می کند

Maximum Achievement: Strategies and Skills That Will Unlock Your Hidden Powers to Succeed

مشخصات کتاب

Maximum Achievement: Strategies and Skills That Will Unlock Your Hidden Powers to Succeed

ویرایش: 1st Fireside Ed 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0684803313, 9780684803319 
ناشر: Simon & Schuster 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 49 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 206 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Maximum Achievement: Strategies and Skills That Will Unlock Your Hidden Powers to Succeed به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حداکثر دستاورد: استراتژی ها و مهارت هایی که قدرت های پنهان شما را برای موفقیت باز می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حداکثر دستاورد: استراتژی ها و مهارت هایی که قدرت های پنهان شما را برای موفقیت باز می کند

برایان تریسی یکی از مقامات برجسته جهان در زمینه موفقیت و دستاوردهای شخصی است که هر ساله با بیش از 100000 مرد و زن در سمینارهای عمومی و خصوصی صحبت می کند. در Maximum Achievement، او یک سیستم قدرتمند و اثبات شده را در اختیار شما قرار می دهد - بر اساس بیست و پنج سال تحقیق و تمرین - که می توانید فوراً از آن استفاده کنید تا در هر زمینه ای از زندگی خود نتایج بهتری کسب کنید. شما ایده ها، مفاهیم و روش هایی را که توسط افراد با موفقیت در هر زمینه ای در همه جا استفاده می شود، یاد می گیرید. شما یاد می گیرید که چگونه پتانسیل فردی خود را برای عظمت شخصی باز کنید. بلافاصله در هر کاری که انجام می دهید مثبت تر، متقاعدتر و قدرتمندتر خواهید شد. بسیاری از بیش از یک میلیون فارغ التحصیل از برنامه سمیناری که این کتاب بر اساس آن استوار است درآمد خود را به طور چشمگیری افزایش داده و زندگی خود را از هر نظر بهبود بخشیده اند. طرح گام به گام موفقیت و دستاورد ارائه شده در این صفحات شامل اصول اثبات شده ای است که از روانشناسی، دین، فلسفه، تجارت، اقتصاد، سیاست، تاریخ و متافیزیک استخراج شده است. این ایده‌ها در مجموعه‌ای از مراحل سریع و آموزنده ترکیب می‌شوند که شما را به موفقیتی بزرگ‌تر از آنچه تصور می‌کردید هدایت می‌کنند - آنها می‌توانند عزت نفس شما را بالا ببرند، عملکرد شخصی را بهبود بخشند و به شما کنترل کامل بر هر جنبه‌ای از کارهایتان بدهند. زندگی شخصی و حرفه ای


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Brian Tracy is one of the world's leading authorities on success and personal achievement, addressing more than 100,000 men and women each year in public and private seminars. In Maximum Achievement, he gives you a powerful, proven system -- based on twenty-five years of research and practice -- that you can apply immediately to get better results in every area of your life. You learn ideas, concepts, and methods used by high-achieving people in every field everywhere. You learn how to unlock your individual potential for personal greatness. You will immediately become more positive, persuasive, and powerfully focused in everything you do. Many of the more than one million graduates of the seminar program upon which this book is based have dramatically increased their income and improved their lives in every respect. The step-by-step blueprint for success and achievement presented in these pages includes proven principles drawn from psychology, religion, philosophy, business, economics, politics, history, and metaphysics. These ideas are combined in a fast-moving, informative series of steps that will lead you to greater success than you ever imagined possible -- they can raise your self-esteem, improve personal performance, and give you complete control over every aspect of your personal and professional life.



فهرست مطالب

Introduction --
Make your life a masterpiece --
The seven laws of mental mastery --
The master program --
The master mind --
The master skill --
The master power --
The master decision --
The master goal --
Mastering human relationships --
Mastering personal relationships --
Mastering the art of parenting --
Mastery: the power of love.




نظرات کاربران