دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Tracy. Brian
سری: Brian Tracy success library
ISBN (شابک) : 9780814436288, 1336095687
ناشر: AMACOM;American Management Association
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 467 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی کسب و کار: کسب و کار و اقتصاد--مدیریت صنعتی، کسب و کار و اقتصاد--مدیریت، کسب و کار و اقتصاد--علوم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد--رفتار سازمانی، برنامه ریزی استراتژیک،، کسب و کار و اقتصاد - مدیریت صنعتی و اقتصاد، اقتصاد آمریکا کسب و کار و اقتصاد -- علوم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد -- رفتار سازمانی
در صورت تبدیل فایل کتاب Business Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی کسب و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در این کتاب مختصر و کاربردی، نویسنده مهمترین درس های برنامه ریزی استراتژیک را به اشتراک می گذارد. خوانندگان متوجه خواهند شد که چگونه: پنج سوال کلیدی را که برای هر برنامه استراتژیک حیاتی است بپرسند. تعیین یک ماموریت شرکتی که افراد را بالا می برد و الهام می بخشد. با ماتریس های سهم بازار/رشد بازار و استراتژی/عملیات بینش ارزشمندی به دست آورید. خود را در رابطه با رقابتشان تعریف کنند. از مفهوم \"نیروی محرک\" استفاده کنید. پیش بینی بحران؛ تغییر موقعیت کسب و کار خود با محصولات، خدمات و فناوری های جدید؛ و موفقیت را از طریق اهداف مالی مشخص اندازه گیری کنید. تریسی با ترکیب نمونههایی از اسکندر مقدونی گرفته تا IBM و جنرال الکتریک، ایدههای اثباتشدهای را برای افزایش بازگشت سرمایه (ROI) شرکتشان و به حداکثر رساندن نقاط قوت و فرصتهایشان به خوانندگان ارائه میدهد. --
In this concise and practical book, the author shares the most important lessons for strategic planning. Readers will discover how to: ask the five key questions vital to any strategic plan; determine a corporate mission that lifts and inspires people; gain valuable insight with market share/market growth and strategy/operations matrices; define themselves in relation to their competition; utilize the concept of "driving force"; anticipate crises; reposition their business with new products, services, and technologies; and measure success via clear financial objectives. Incorporating examples ranging from Alexander the Great to IBM and General Electric, Tracy gives readers proven ideas for increasing their company's ROI and maximizing their strengths and opportunities. --
CONTENTS Introduction 1 1 Introduction to Strategy: Alexander the Great 4 2 The Principles of Effective Strategy 11 3 Five Questions in Strategic Planning 17 4 The Key Players in Setting Strategy 21 5 Values, Vision, and Purpose 25 6 Determine Your Corporate Mission 31 7 Back from the Future 35 8 Strategic Areas for Consideration 41 9 The Driving Force: Key to Strategy 45 10 Four Central Concepts in Strategic Planning 51 11 Concentrate on What You Do Well 56 12 Adjacency Moves 61 13 Have a Divestment Strategy 64 14 Zero-Based Thinking 67 15 Take the Offensive 73 16 Flexibility Wins 79 17 Create New Markets 83 18 Choose Your Competition 87 19 Engage the Entire Company 91 20 Organizational Structure Makes a Difference 96 21 The Five Phases of Strategy Formulation and Implementation 99 Index 105