ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business Strategy

دانلود کتاب استراتژی کسب و کار

Business Strategy

مشخصات کتاب

Business Strategy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Brian Tracy success library 
ISBN (شابک) : 9780814436288, 1336095687 
ناشر: AMACOM;American Management Association 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 467 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی کسب و کار: کسب و کار و اقتصاد--مدیریت صنعتی، کسب و کار و اقتصاد--مدیریت، کسب و کار و اقتصاد--علوم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد--رفتار سازمانی، برنامه ریزی استراتژیک،، کسب و کار و اقتصاد - مدیریت صنعتی و اقتصاد، اقتصاد آمریکا کسب و کار و اقتصاد -- علوم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد -- رفتار سازمانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Business Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی کسب و کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی کسب و کار

در این کتاب مختصر و کاربردی، نویسنده مهمترین درس های برنامه ریزی استراتژیک را به اشتراک می گذارد. خوانندگان متوجه خواهند شد که چگونه: پنج سوال کلیدی را که برای هر برنامه استراتژیک حیاتی است بپرسند. تعیین یک ماموریت شرکتی که افراد را بالا می برد و الهام می بخشد. با ماتریس های سهم بازار/رشد بازار و استراتژی/عملیات بینش ارزشمندی به دست آورید. خود را در رابطه با رقابتشان تعریف کنند. از مفهوم \"نیروی محرک\" استفاده کنید. پیش بینی بحران؛ تغییر موقعیت کسب و کار خود با محصولات، خدمات و فناوری های جدید؛ و موفقیت را از طریق اهداف مالی مشخص اندازه گیری کنید. تریسی با ترکیب نمونه‌هایی از اسکندر مقدونی گرفته تا IBM و جنرال الکتریک، ایده‌های اثبات‌شده‌ای را برای افزایش بازگشت سرمایه (ROI) شرکتشان و به حداکثر رساندن نقاط قوت و فرصت‌هایشان به خوانندگان ارائه می‌دهد. --


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this concise and practical book, the author shares the most important lessons for strategic planning. Readers will discover how to: ask the five key questions vital to any strategic plan; determine a corporate mission that lifts and inspires people; gain valuable insight with market share/market growth and strategy/operations matrices; define themselves in relation to their competition; utilize the concept of "driving force"; anticipate crises; reposition their business with new products, services, and technologies; and measure success via clear financial objectives. Incorporating examples ranging from Alexander the Great to IBM and General Electric, Tracy gives readers proven ideas for increasing their company's ROI and maximizing their strengths and opportunities. --



فهرست مطالب

CONTENTS   Introduction 1   1 Introduction to Strategy: Alexander the Great 4   2 The Principles of Effective Strategy 11   3 Five Questions in Strategic Planning 17   4 The Key Players in Setting Strategy 21   5 Values, Vision, and Purpose 25   6 Determine Your Corporate Mission 31   7 Back from the Future 35   8 Strategic Areas for Consideration 41   9 The Driving Force: Key to Strategy 45   10 Four Central Concepts in Strategic Planning 51   11 Concentrate on What You Do Well 56   12 Adjacency Moves 61   13 Have a Divestment Strategy 64   14 Zero-Based Thinking 67   15 Take the Offensive 73   16 Flexibility Wins 79   17 Create New Markets 83   18 Choose Your Competition 87   19 Engage the Entire Company 91   20 Organizational Structure Makes a Difference 96   21 The Five Phases of Strategy Formulation and Implementation 99   Index 105




نظرات کاربران