ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Le basi proprio della grammatica

دانلود کتاب مبانی گرامر

Le basi proprio della grammatica

مشخصات کتاب

Le basi proprio della grammatica

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788858782934 
ناشر: Bompiani 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مبانی گرامر: زبان ایتالیایی -- گرامر، زبان ایتالیایی -- گرامر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Le basi proprio della grammatica به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی گرامر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی گرامر

می دانیم: دستور زبان، مانند حساب، ترسناک است. این تقصیر نام خواهد بود، به این دلیل است که ما ایتالیایی ها نسبت به قوانین با دلخوری واکنش نشان می دهیم. اما پس چه کسی به اشتباه در نوشتن اهمیت می دهد، مهم این است که درک شود، درست است؟ اینگونه است که دوستان و آشنایان، تأثیرگذاران و سیاستمداران باید فکر کنند که اجازه ندهند شک و تردید خود را بازدارند و با نادیده گرفتن فرم، پست، توییت و داستان بنویسند. با این حال، فرم به اندازه محتوا، چیزهای زیادی می گوید. و اگر یک پیام شدید حاوی اشتباهی باشد، ممکن است مورد تمسخر و شرم کسی باشد که آن را نوشته است. این کتاب نمی‌خواهد به شبهات دستوری که هر روز ما را آزار می‌دهد پاسخ دهد. در واقع، خوب است که به سؤال کردن ادامه دهید، قبل از نوشتن توقف کنید و بررسی کنید. اگر کتاب گرامر ابتدایی در زیر شیروانی مدفون شده باشد، این کتاب یک کتاب راهنمای ساده و سرگرم کننده برای همه است، از نویسندگان بزرگ تا خواستگاران آنلاین فقیر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Lo sappiamo: la grammatica, come l’aritmetica, incute soggezione. Sarà colpa del nome, sarà perché alle regole noi italiani reagiamo con fastidio. Ma poi che importa fare errori nello scrivere, l’importante è farsi capire, no? Devono pensarla così amici e conoscenti, influencer e politici che non si lasciano frenare dai dubbi e scrivono post, tweet e stories tralasciando la forma. Eppure la forma dice molto, tanto quanto i contenuti. E un messaggio intenso se contiene uno strafalcione rischia di diventare oggetto di derisione e imbarazzo per chi l’ha scritto. Questo libro non vuole dare tutte le risposte ai dubbi grammaticali che quotidianamente ci assillano. Anzi, è bene continuare a farsi domande, fermarsi e controllare prima di scrivere. Se il libro di grammatica delle elementari è sepolto dalla polvere in solaio questo libro è un prontuario semplice e divertente per tutti, dai grandi scrittori ai poveri corteggiatori on line.





نظرات کاربران