ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Dozen Lessons for Entrepreneurs

دانلود کتاب دوجین درس برای کارآفرینان

A Dozen Lessons for Entrepreneurs

مشخصات کتاب

A Dozen Lessons for Entrepreneurs

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Columbia Business School Publishing 
ISBN (شابک) : 0231184824, 9780231184823 
ناشر: Columbia University Press 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دوجین درس برای کارآفرینان: سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل و استراتژی، اوراق قرضه، کالاها، مشتقات، معاملات آتی، مقدمه، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، تجارت آنلاین، گزینه ها، مدیریت پورتفولیو، املاک و مستغلات، سهام، کسب و کار و پول، تصمیم گیری و حل مسئله، مدیریت و رهبری، مدیریت و رهبری، ,تصمیم گیری,مهارت ها,تجارت و پول



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب A Dozen Lessons for Entrepreneurs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دوجین درس برای کارآفرینان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دوجین درس برای کارآفرینان

دوجین درس برای کارآفرینان نشان می‌دهد که چگونه بینش سرمایه‌گذاران پیشرو می‌تواند به خوانندگان بیاموزد که یک رویکرد منحصر به فرد برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق ایجاد کنند. ترن گریفین از طریق پروفایل ها و مصاحبه های چهره هایی مانند بیل گورلی از بنچمارک کپیتال، مارک آندریسن و بن هورویتز از اندریسن هوروویتز و جنی لی از جی جی وی کپیتال، درس های اساسی را از ایده ها و تجربیات آنها بیرون می کشد. کارآفرینان باید از موفقیت‌های گذشته درس بگیرند، اما باید برای ایجاد زمینه‌های جدید آماده باشند. در حالی که بهترین روش ها وجود دارد، هیچ دستور العمل واحدی وجود ندارد که آنها باید از آنها پیروی کنند. با درک بهتر دیدگاه‌ها و تجربیات طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان موفق، خوانندگان می‌توانند تشخیص دهند که کدام یک از مسیرهای ممکن به موفقیت منجر می‌شود. با آزمایش کارآفرینان در حالی که تناسب تکاملی کسب و کار خود را ایجاد می کنند، کشف شد. محصولات و خدماتی که از طریق این آزمایش ایجاد می شوند و تناسب اندام بیشتری دارند، زنده می مانند و محصولات و خدمات کمتر مناسب می میرند. کارآفرینان همیشه هنگام ایجاد یا تغییر یک کسب و کار تجربه کرده اند. آنچه امروزه متفاوت است وجود ابزارها و سیستم های مدرنی است که امکان انجام آزمایش ها را ارزان تر و سریع تر از همیشه فراهم می کند. گریفین نشان می دهد که گوش دادن به آنچه بهترین سرمایه گذاران خطرپذیر برای گفتن دارند برای کارآفرینان بسیار ارزشمند است. تجربیات آنها، اگر به دقت مورد مطالعه قرار گیرد، روش‌های اساسی و اصول راهنما برای نزدیک شدن به تجارت را آموزش می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A Dozen Lessons for Entrepreneurs shows how the insights of leading venture capitalists can teach readers to create a unique approach to building a successful business. Through profiles and interviews of figures such as Bill Gurley of Benchmark Capital, Marc Andreesen and Ben Horowitz of Andreesen Horowitz, and Jenny Lee of GGV Capital, Tren Griffin draws out the fundamental lessons from their ideas and experiences. Entrepreneurs should learn from past successes but also be prepared to break new ground. While there are best practices, there is no single recipe they should follow. By better understanding the views and experiences of a wide range of successful venture capitalists and entrepreneurs, readers can discern which of many possible paths will lead to success.

With insight and verve, Griffin argues that innovation and best practices are discovered by the experimentation of entrepreneurs as they establish the evolutionary fitness of their business. The products and services created through this experimentation that have greater fitness survive, and less-fit products and services die. Entrepreneurs have always experimented when creating or altering a business. What is different today is the existence of modern tools and systems that allow experiments to be conducted more cheaply and rapidly than ever before. Griffin shows that listening to what the best venture capitalists have to say is invaluable for entrepreneurs. Their experiences, if studied carefully, teach bedrock methods and guiding principles for approaching business.





نظرات کاربران