ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The New Positioning: The Latest on the World's #1 Business Strategy

دانلود کتاب موقعیت یابی جدید: جدیدترین استراتژی کسب و کار شماره 1 در جهان

The New Positioning: The Latest on the World's #1 Business Strategy

مشخصات کتاب

The New Positioning: The Latest on the World's #1 Business Strategy

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0071369198, 0070652910 
ناشر: McGraw-Hill Education 
سال نشر: 1996;1997 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 376 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب موقعیت یابی جدید: جدیدترین استراتژی کسب و کار شماره 1 در جهان: کسب و کار و اقتصاد--تبلیغات و ترویج، موقعیت یابی (تبلیغات)، کتاب های الکترونیکی، کسب و کار و اقتصاد -- تبلیغات و تبلیغات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The New Positioning: The Latest on the World's #1 Business Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موقعیت یابی جدید: جدیدترین استراتژی کسب و کار شماره 1 در جهان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موقعیت یابی جدید: جدیدترین استراتژی کسب و کار شماره 1 در جهان

در «موقعیت‌یابی جدید»، جک تروت مفهوم «موقعیت‌یابی» را که برای اولین بار در سال 1969 درباره آن نوشت، به‌روزرسانی می‌کند و به آن اضافه می‌کند - به این معنا که نه آنچه شما با محصول انجام می‌دهید، بلکه به عنوان آنچه با ذهن انجام می‌دهید، تعریف می‌شود. او مطالب جدیدی را در مورد ذهن و نحوه عملکرد آن ارائه می دهد که شامل پنج مورد از مهمترین عناصر ذهنی در فرآیندهای موقعیت یابی است. علاوه بر این، "تغییر موقعیت" را به عنوان پادزهر برای تغییر ارائه می دهد: شامل شش مطالعه موردی است که درس های مهمی در مورد آنچه برای تغییر موقعیت خود لازم است را ارائه می دهد. در پایان، تروت «ترفندهای حرفه‌ای» را که پس از 25 سال کار آموخته است، بیان می‌کند و کار خود را به یکی از مهم‌ترین کارها در دنیای تجارت تبدیل می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In 'The New Positioning,' Jack Trout updates and adds to the concept of 'positioning' that he first wrote about in 1969—defined as not what you do to the product, but what you do to the mind. He presents new material on the mind and how it works which includes five of the most important mental elements in the positioning processes. It further presents "repositioning" as the antidote for change: featuring six case studies which teach important lessons on what's necessary to reposition yourself. In conclusion, Trout outlines the "tricks of the trade" that he has learned after 25 years of work—making his work one of the most important in the world of business.



فهرست مطالب

Minds can\'t cope (overcommunication is spreading around the world)
minds are lazy (high interest vs low interest subjects)
minds are limited (there\'s only so much space which is why first into the mind is winner)
minds hate confusion (complexity is the enemy)
minds love simplicity (over-simplification and focus work best)
minds are emotional (logic doesn\'t always win)
minds are insecure (most follow the crowd)
minds are better than they seem (the ear is a better input device than the eye)
minds tend not to forget (the old ideas are easy to bring back because they never leave)
business mind games (case studies)
political mind games (election case studies)
religious mind games (TV religion and other stories)
mind game apparatus (TV, PR, radio and other mind-bending tools)
mind game costs (money talks and everything else walks)
mapping the mind (research should be simple, not complex)
perception are reality (truth has no bearing in the mind game).




نظرات کاربران