ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Game Theory and Business Applications

دانلود کتاب تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری

Game Theory and Business Applications

مشخصات کتاب

Game Theory and Business Applications

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: International series in operations research & management science 35 
ISBN (شابک) : 0306475685, 9780792373322 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 398 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری: اقتصاد، کتاب های الکترونیکی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Game Theory and Business Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری

در بیست و پنج سال گذشته، تئوری بازی برای تعداد فزاینده ای از مشکلات عملی به کار گرفته شده است: از تجزیه و تحلیل ضد تراست تا سیاست پولی. از طراحی موسسات حراج تا ساختار انگیزه ها در شرکت ها؛ از مسابقات ثبت اختراع تا حل اختلاف. هدف تئوری بازی ها و کاربردهای تجاری این است که این کاربردهای نظریه بازی را در یک دیدگاه گسترده و معنادار از روشی که می توان تصمیمات تجاری را مدل سازی و تجزیه و تحلیل کرد، گسترش داد. محتویات فصل طیف گسترده ای از عملکردهای تجاری را در بر می گیرد - از حسابداری گرفته تا امور مالی، عملیات، استراتژی و طراحی سازمانی. علاوه بر این، حوزه‌های کاربردی خاص شامل انواع مختلفی از رقابت در بازار، چانه‌زنی، مزایده و مناقصه رقابتی است. همه این کاربردها شامل تنظیمات تصمیم گیری رقابتی هستند، به ویژه موقعیت هایی که تعدادی از عوامل اقتصادی در تعقیب منافع شخصی مربوطه خود اقداماتی را انجام می دهند که روی هم بر همه ثروت آنها تأثیر می گذارد. در زبان تئوری بازی، بازیکنان اقداماتی مطابق با «قوانین بازی» انجام می‌دهند و این اقدامات مشترک، نتایج و بازده نهایی را تعیین می‌کنند. همانطور که این جلد نشان می دهد، تئوری بازی یک راهنمای قانع کننده برای استراتژی کسب و کار ارائه می دهد. بخش اول این جلد کاربردهای نظری بازی را در چهار حوزه عملکردی کسب و کار مورد بحث قرار می دهد: امور مالی، حسابداری، مدیریت عملیات و سیستم های اطلاعاتی، و طراحی سازمان. بخش دوم استراتژی های رقابتی در بازارهای «ناکامل» را در نظر می گیرد. این چهار فصل با استفاده از رویکردهای نظری بازی مشارکتی و غیرهمکاری، موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهد: رقابت فضایی، نشانه‌هایی از کیفیت محصول، اعتماد و همکاری در روابط مستمر، رفتار استراتژیک در چانه‌زنی، و «تعادل قدرت» بین شرکت و آن. خریداران و تامین کنندگان بخش آخر کتاب به طور مفصل به مزایده ها و موسسات مناقصه رقابتی می پردازد. تاکید بر نقش تئوری بازی ها در تئوری و عمل حراج است. موضوعات در نظر گرفته شده عبارتند از: مزایده بهینه، تبانی مناقصه گران، و طراحی موسسات فروش طیف رادیویی و تجارت برق. قرارداد تشویقی و تصمیم حق رای - بازی‌های تعاونی و استراتژی تجاری - مذاکره مجدد در معضل عفو مکرر، با کاربردهای اقتصادی - شهرت و کیفیت سیگنال‌دهی از طریق انتخاب قیمت - نظریه بازی و عمل چانه‌زنی - مزایده‌ها در تئوری و عمل -- اقتصاد مزایده ها و تبانی مناقصه گران -- قوانین فعالیت برای یک مزایده دوگانه تکراری.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the last twenty-five years, game theory has been applied to a growing number of practical problems: from antitrust analysis to monetary policy; from the design of auction institutions to the structuring of incentives within firms; from patent races to dispute resolution. The purpose of Game Theory and Business Applications is to expand these applications of game theory into a broad and meaningful view of the way business decisions can be modelled and analyzed. The chapter contents embrace a wide variety of business functions - from accounting to finance, to operations, to strategy, and to organizational design. In addition, specific application areas include numerous kinds of market competition, bargaining, auctions and competitive bidding. All of these applications involve competitive decision settings, specifically situations where a number of economic agents in pursuit of their respective self-interests take actions that together affect all of their fortunes. In the language of game theory, players take actions consistent with the given `rules of the game, ' and these joint actions determine final outcomes and payoffs. As this volume demonstrates, game theory provides a compelling guide for business strategy. The first section of this volume discusses game-theoretic applications in four functional areas of business: finance, accounting, operations management and information systems, and organization design. The second section considers competitive strategies in `imperfect' markets. Using cooperative and non-cooperative game-theoretic approaches, these four chapters consider various topics: spatial competition, signaling of product quality, trust and cooperation in ongoing relationships, strategic behavior in bargaining, and the `balance of power' between the firm and its buyers and suppliers. The last section of the book deals in detail with auctions and competitive bidding institutions. The emphasis is on the contributions of game theory to both auction theory and practice. Topics considered include optimal auctions, bidder collusion, and the design of institutions for selling the radio spectrum and trading electrical power.;Game Theory Models in Finance -- Game Theory Models in Accounting -- Game Theory Models in Operations Management and Information Systems -- Incentive Contracting and the Franchise Decision -- Cooperative Games and Business Strategy -- Renegotiation in the Repeated Amnesty Dilemma, with Economic Applications -- Reputation and Signalling Quality through Price Choice -- Game Theory and the Practice of Bargaining -- Auctions in Theory and Practice -- The Economics of Auctions and Bidder Collusion -- Activity Rules for an Iterated Double Auction.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-16
Game Theory Models in Finance....Pages 17-48
Game Theory Models in Accounting....Pages 49-94
Game Theory Models in Operations Management and Information Systems....Pages 95-131
Incentive Contracting and the Franchise Decision....Pages 133-188
Cooperative Games and Business Strategy....Pages 189-211
Renegotiation in the Repeated Amnesty Dilemma, with Economic Applications....Pages 213-246
Reputation and Signalling Quality through Price Choice....Pages 247-272
Game Theory and the Practice of Bargaining....Pages 273-294
Auctions in Theory and Practice....Pages 295-338
The Economics of Auctions and Bidder Collusion....Pages 339-370
Activity Rules for an Iterated Double Auction....Pages 371-386
Back Matter....Pages 387-387




نظرات کاربران