دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2nd edition
نویسندگان: Tungate. Mark
سری:
ISBN (شابک) : 9780749464318, 9780749464325
ناشر: Kogan Page
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 270
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 792 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آدلند: کتاب های الکترونیکی، محلی، کتاب های الکترونیکی، محلی
در صورت تبدیل فایل کتاب Adland به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آدلند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Adland یک بررسی پیشگامانه از تبلیغات مدرن، از منشأ اولیه آن، تا تکامل چشم انداز تبلیغات فعلی است. نویسنده و روزنامهنگار پرفروش، مارک تونگیت، تحولات کلیدی در تبلیغات، از تبلیغات کپی، رادیو و تلویزیون، تا فرصتهای حاصل از انفجار رسانههای دیجیتال را بررسی میکند. آدلند بر روی بازیگران کلیدی صنعت تمرکز دارد و مصاحبههای انحصاری با نامهای برجسته در تبلیغات امروزی، از جمله ژان ماری درو، سر آلن پارکر، جان هگارتی و سر مارتین سورل، و همچنین افراد برجسته صنعت قرن بیستم مانند فیل دوزنبری و جورج لوئیس. Adland با بررسی ریشههای صنعت تبلیغات در نیویورک و لندن، و در ادامه به پوشش بازارهای نوظهور اروپای شرقی، آسیا و آمریکای لاتین، یک بررسی جامع از یک صنعت جهانی ارائه میکند و راههایی را پیشنهاد میکند که در آن احتمالاً در آن توسعه مییابد. آینده.
Adland is a ground-breaking examination of modern advertising, from its early origins, to the evolution of the current advertising landscape. Bestselling author and journalist Mark Tungate examines key developments in advertising, from copy adverts, radio and television, to the opportunities afforded by the explosion of digital media. Adland focuses on key players in the industry and features exclusive interviews with leading names in advertising today, including Jean-Marie Dru, Sir Alan Parker, John Hegarty and Sir Martin Sorrell, as well as industry luminaries from the 20th Century such as Phil Dusenberry and George Lois. Exploring the roots of the advertising industry in New York and London, and going on to cover the emerging markets of Eastern Europe, Asia and Latin America, Adland offers a comprehensive examination of a global industry and suggests ways in which it is likely to develop in the future.