ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Adland. A Global History of Advertising

دانلود کتاب آدلند تاریخچه جهانی تبلیغات

Adland. A Global History of Advertising

مشخصات کتاب

Adland. A Global History of Advertising

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0749448377, 9780749448370 
ناشر: Kogan Page 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 289 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Adland. A Global History of Advertising به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آدلند تاریخچه جهانی تبلیغات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آدلند تاریخچه جهانی تبلیغات

Adland یک بررسی پیشگامانه از تبلیغات مدرن است، از منشأ آن در قرن 19 تا تکامل چشم انداز تبلیغات فعلی. نویسنده و روزنامه‌نگار پرفروش، مارک تونگیت، تحولات کلیدی در تبلیغات، از تبلیغات چاپی، رادیویی و تلویزیونی گرفته تا فرصت‌هایی که رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کنند - پادکست، پیام‌های متنی، و کمپین‌های تعاملی را بررسی می‌کند. Adland بر روی بازیگران کلیدی در صنعت تمرکز دارد و دارای مصاحبه های اختصاصی با نام های برجسته در تبلیغات بین المللی، از جمله تام برنادین، مدیر عامل Leo Burnett است. ژان ماری درو، رئیس و مدیر عامل TBWA در سراسر جهان؛ و جان هگارتی، رئیس BartleBogleHegarty. آدلند با بررسی ریشه‌های صنعت تبلیغات در نیویورک و لندن، و در ادامه به پوشش اروپای غربی و بازارهای نوظهور اروپای شرقی، آسیا و آمریکای لاتین، یک بررسی جامع از یک صنعت جهانی ارائه می‌کند و راه‌هایی را برای آن پیشنهاد می‌کند. احتمال توسعه در آینده وجود دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Adland is a ground-breaking examination of modern advertising, from its origins in the 19th century to the evolution of the current advertising landscape. Bestselling author and journalist Mark Tungate examines key developments in advertising, from print, radio, and television advertisements to the opportunities afforded by digital media — podcasting, text messaging, and interactive campaigns. Adland focuses on key players in the industry and features exclusive interviews with leading names in international advertising, including Tom Bernadin, CEO of Leo Burnett; Jean-Marie Dru, President and CEO of TBWA Worldwide; and John Hegarty, Chairman of BartleBogleHegarty. Exploring the roots of the advertising industry in New York and London, and going on to cover Western Europe and the emerging markets of Eastern Europe, Asia, and Latin America, Adland offers a comprehensive examination of a global industry and suggests ways in which it is likely to develop in the future.





نظرات کاربران