ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reclaiming conversation: the power of talk in a digital age

دانلود کتاب بازیابی مکالمه: قدرت گفتگو در عصر دیجیتال

Reclaiming conversation: the power of talk in a digital age

مشخصات کتاب

Reclaiming conversation: the power of talk in a digital age

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781101617397, 110161739X 
ناشر: Penguin Publishing Group 
سال نشر: 2015;2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 641 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Reclaiming conversation: the power of talk in a digital age به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازیابی مکالمه: قدرت گفتگو در عصر دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازیابی مکالمه: قدرت گفتگو در عصر دیجیتال



محقق مشهور رسانه‌ای شری ترکل بررسی می‌کند که چگونه فرار از مکالمه روابط، خلاقیت و بهره‌وری ما را تضعیف می‌کندو چرا بازپس‌گیری گفتگوی رو در رو می تواند به ما کمک کند تا زمین های از دست رفته را دوباره به دست آوریم.

ما در دنیای فناوری زندگی می کنیم که در آن همیشه در حال برقراری ارتباط هستیم. و با این حال، ما گفتگو را فدای ارتباط صرف کرده ایم.

نویسنده و محقق برجسته شری ترکل بیش از سی سال است که فرهنگ دیجیتال را مطالعه کرده است. او که مدت‌ها علاقه‌مند به امکانات آن است، در اینجا به بررسی یک پیامد نگران‌کننده می‌پردازد: در محل کار، در خانه، در سیاست، و در عشق، ما راه‌هایی را برای گفتگو پیدا می‌کنیم، وسوسه می‌شویم که یک متن یا ایمیلی که در آن نداریم. نگاه کنیم، گوش کنیم یا خودمان را آشکار کنیم.

ما برای آنچه که اتصال صرف ارائه می دهد، ذوق می کنیم. در حالی که کودکان برای جلب توجه والدین خود با تلفن همراه رقابت می کنند، میز شام ساکت می شود. دوستان راهبردهایی را برای ادامه مکالمه یاد می گیرند...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Renowned media scholar Sherry Turkle investigates how a flight from conversation undermines our relationships, creativity, and productivityand why reclaiming face-to-face conversation can help us regain lost ground.

We live in a technological universe in which we are always communicating. And yet we have sacrificed conversation for mere connection.

Preeminent author and researcher Sherry Turkle has been studying digital culture for over thirty years. Long an enthusiast for its possibilities, here she investigates a troubling consequence: at work, at home, in politics, and in love, we find ways around conversation, tempted by the possibilities of a text or an email in which we don't have to look, listen, or reveal ourselves.

We develop a taste for what mere connection offers. The dinner table falls silent as children compete with phones for their parents' attention. Friends learn strategies to keep conversations going...





نظرات کاربران