دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Julie A. Turnock
سری: Film and Culture Series
ISBN (شابک) : 0231163525, 9780231163521
ناشر: Columbia University Press
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 383
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب واقعیت پلاستیکی: جلوههای ویژه، فناوری و ظهور زیباییشناسی بلاکباستر دهه 1970: فیلم ویدئو آرت عکاسی هنرهای دیجیتالی رسانه های دیگر جهت تولید فیلم طنز سرگرمی راهنماها نقد تاریخچه نقد مستند جنبش ها دوره های باستان کلاسیک آرتوریایی عاشقانه بیت نسل فمینیست گوتیک رمانتیک LGBT مدرنیسم قرون وسطی مدرنیسم پست مدرنیسم رنسانس شکسپیر سوررئالیسم طراحی الکترونیک ویکتوریا الکتریک
در صورت تبدیل فایل کتاب Plastic Reality: Special Effects, Technology, and the Emergence of 1970s Blockbuster Aesthetics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب واقعیت پلاستیکی: جلوههای ویژه، فناوری و ظهور زیباییشناسی بلاکباستر دهه 1970 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Julie A. Turnock استفاده و تکامل جلوههای ویژه در فیلمسازی دهه 1970 را دنبال میکند، پیشرفتی که به اندازه انتقال فرم به صدا در دهه 1920 برای فیلم انقلابی بود. با شروع رویکردهای اولیه دوران استودیو کلاسیک به جلوههای ویژه، او روند ساخت آهسته صنعت را به سمت پیشرفتهای قابل توجه اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 دنبال میکند که زمینه را برای دستاوردهای پیشگامانه 1977 فراهم کرد.
تجزیه و تحلیل Turnock تأثیر گسترده محیطهای فانتزی متقاعدکننده، جذبکننده و به ظاهر نامحدود فیلمهای نمادین آن سال، بخش عمدهای از کتاب او را به نوآوریهای بینظیر جنگ ستارگان و برخوردهای نزدیک از نوع سوم اختصاص داد. او سپس تأثیر تکنولوژیک، فرهنگی و زیباییشناختی این فیلمها را در دهه 1980 در به کارگیری جلوههای ویژه نوری و همچنین تکنیکهای «نه خیلی واقعگرایانه» و فوقواقعگرایانه استاپ موشن سنتی و Showscan دنبال میکند. او با نقد شیوههای جلوههای ویژه در دهه 2000 و پیامدهای آنها برای آینده فیلمسازی و تولید و تجربه سایر رسانههای تصویری پایان میدهد.
Julie A. Turnock tracks the use and evolution of special effects in 1970s filmmaking, a development as revolutionary to film as the form's transition to sound in the 1920s. Beginning with the classical studio era's early approaches to special effects, she follows the industry's slow build toward the significant advances of the late 1960s and early 1970s, which set the stage for the groundbreaking achievements of 1977.
Turnock analyzes the far-reaching impact of the convincing, absorbing, and seemingly unlimited fantasy environments of that year's iconic films, dedicating a major section of her book to the unparalleled innovations of Star Wars and Close Encounters of the Third Kind. She then traces these films' technological, cultural, and aesthetic influence into the 1980s in the deployment of optical special effects as well as the "not-too-realistic" and hyper-realistic techniques of traditional stop motion and Showscan. She concludes with a critique of special effects practices in the 2000s and their implications for the future of filmmaking and the production and experience of other visual media.
Optical animation : special effects compositing up to 1977 --
Before industrial light and magic : the independent Hollywood special effects business, 1968-1975 --
The expanded blockbuster : the auteurist aesthetics of 1970s special effects-driven filmmaking --
\"The buck stops at opticals\" : special effects technology on Star wars and Close encounters of the third kind --
A more plastic reality : the design and conception of Star wars and West Coast experimental filmmaking --
\"More philosophical grey matter\" : the production and aesthetic of Close encounters of the third kind --
Optical special effects into the 1980s : a well-oiled machine --
\"Not-too-realistic\" and intensified realistic approaches in the 1980s : traditional stop motion and showscan --
Conclusion: World-building and the legacy of 1970s special effects in contemporary cinema.