ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sifting the trash: a history of design criticism

دانلود کتاب غربال کردن سطل زباله: تاریخچه انتقاد از طراحی

Sifting the trash: a history of design criticism

مشخصات کتاب

Sifting the trash: a history of design criticism

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780262035989, 0262344459 
ناشر: MIT Press 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 32 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب غربال کردن سطل زباله: تاریخچه انتقاد از طراحی: هنر/تاریخ هنر/عمومی، طراحی/طراحی گرافیک، کسب و کار و اقتصاد--مدیریت صنعتی، کسب و کار و اقتصاد--مدیریت، کسب و کار و اقتصاد--علم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد- نظرات سازمانی-برنامه-روش، طراحی -- جنبه های اجتماعی، کتاب های الکترونیکی، طراحی محصول -- جنبه های اجتماعی، طراحی -- افکار عمومی، کسب و کار و اقتصاد -- مدیریت صنعتی، کسب و کار و اقتصاد -- مدیریت، تجارت و اقتصاد -- علوم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد -- سازمان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Sifting the trash: a history of design criticism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب غربال کردن سطل زباله: تاریخچه انتقاد از طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب غربال کردن سطل زباله: تاریخچه انتقاد از طراحی

انتقاد طراحی محصول در همان لبه محل دفن زباله عمل می کند، برخی از محصولات را با تحسین نجات می دهد، اما برخی دیگر را از طریق محکوم کردن یا بی تفاوتی به اعماق خود می کشاند. وقتی سودمندی یک محصول طراحی شده به پایان می رسد، عموم مردم با خوشحالی آن را کنار می گذارند تا جایی برای چیز جدید بعدی باز کنند. انتقاد به ندرت به نحوه استفاده یا عدم استفاده از یک محصول در طول زمان می پردازد. احتمال بیشتری وجود دارد که نقش فعال کننده را بازی کند و اعتیاد ما را به مصرف ترغیب کند. با الک کردن سطل زباله، آلیس توملو بررسی مجدد به موقعی از تاریخچه نقد طراحی محصول را از طریق استعاره ها و واقعیت های محصول به عنوان آشغال قریب الوقوع و مصرف کننده به عنوان یک معتاد ارائه می دهد. Twemlow پنج لحظه کلیدی در طول شصت سال گذشته از انتقادات طراحی محصول را بررسی می کند. برای مثال، از اواسط دهه 1950 تا 1960، منتقدانی از جمله رینر بانهام، دبورا آلن و ریچارد همیلتون در مورد روش هایی که مردم واقعاً از طراحی استفاده می کردند نوشتند و نوع جدیدی از انتقاد را ابداع کردند. در کنفرانس بین المللی طراحی در آسپن در سال 1970، فعالان محیط زیست به عدم مشارکت سیاسی سازمان طراحی اعتراض کردند. در دهه 1980، منتقدان فرهنگی با گرایش چپ، ایدئولوژی را وارد نقد طراحی بریتانیا کردند. در دهه 1990، نمایشگاه‌های دوئل لندن، دیدگاه‌های جایگزینی از طراحی معاصر را ارائه کردند. و در اوایل دهه 2000، منتقدان حرفه ای توسط وبلاگ نویسان طراحی پرانرژی به چالش کشیده شدند. در طول سال‌ها، Twemlow نشان می‌دهد، منتقدان یا سطل زباله را غربال می‌کردند و ارزش قائل می‌شدند یا سعی می‌کردند بیماری یک جامعه مصرف‌کننده را تشخیص دهند، تشخیص دهند و درمان کنند.;Half Title; عنوان؛ کپی رایت؛ فهرست مطالب؛ سپاسگزاریها؛ معرفی؛ فصل 1: \"زیباشناسی دور ریخته شده\": اقدامات و استعاره های جدید در نقد طراحی محصول، 1955-1961; فصل 2: ​​\"تعاریف متناقض اصطلاحات کلیدی\": یک اعتراض اکولوژیکی در کنفرانس بین المللی طراحی در آسپن، 1970-1971; فصل 3: مشاهیر طراح و مصرف کنندگان «هیولایی، افراطی، ترکیبی»: اثرات قطبی کننده سبک در رسانه های طراحی بریتانیا، 1983-1989; فصل 4: لطفاً نقد را لمس کنید: نمایشگاه های طراحی و طراحی انتقادی در بریتانیا، 1998-2001.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Product design criticism operates at the very brink of the landfill site, salvaging some products with praise but consigning others to its depths through condemnation or indifference. When a designed product's usefulness is past, the public happily discards it to make room for the next new thing. Criticism rarely deals with how a product might be used, or not used, over time; it is more likely to play the enabler, encouraging our addiction to consumption. With Sifting the Trash, Alice Twemlow offers an especially timely reexamination of the history of product design criticism through the metaphors and actualities of the product as imminent junk and the consumer as junkie. Twemlow explores five key moments over the past sixty years of product design criticism. From the mid-1950s through the 1960s, for example, critics including Reyner Banham, Deborah Allen, and Richard Hamilton wrote about the ways people actually used design, and invented a new kind of criticism. At the 1970 International Design Conference in Aspen, environmental activists protested the design establishment's lack of political engagement. In the 1980s, left-leaning cultural critics introduced ideology to British design criticism. In the 1990s, dueling London exhibits offered alternative views of contemporary design. And in the early 2000s, professional critics were challenged by energetic design bloggers. Through the years, Twemlow shows, critics either sifted the trash and assigned value or attempted to detect, diagnose, and treat the sickness of a consumer society.;Half Title; Title; Copyright; Table of Contents; Acknowledgements; Introduction; Chapter 1: "A Throw'Away Esthetic": New Measures and Metaphors in Product Design Criticism, 1955-1961; Chapter 2: "Conflicting Definitions of Key Terms": An Ecological Protest at the International Design Conference in Aspen, 1970-1971; Chapter 3: Designer Celebrities and "Monstrous, Brindled, Hybrid" Consumers: The Polarizing Effects of Style in the British Design Media, 1983-1989; Chapter 4: Please Touch the Criticism: Design Exhibitions and Critical Design in the UK, 1998-2001.



فهرست مطالب

Half Title
Title
Copyright
Table of Contents
Acknowledgements
Introduction
Chapter 1: "A Throw'Away Esthetic": New Measures and Metaphors in Product Design Criticism, 1955-1961
Chapter 2: "Conflicting Definitions of Key Terms": An Ecological Protest at the International Design Conference in Aspen, 1970-1971
Chapter 3: Designer Celebrities and "Monstrous, Brindled, Hybrid" Consumers: The Polarizing Effects of Style in the British Design Media, 1983-1989
Chapter 4: Please Touch the Criticism: Design Exhibitions and Critical Design in the UK, 1998-2001. Chapter 5: The Death of the Editor: Design Criticism Goes Open Source, 2003-2007Notes
Notes.




نظرات کاربران