ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Baba Yaga Laid An Egg

دانلود کتاب بابا یاگا تخم مرغ گذاشت

Baba Yaga Laid An Egg

مشخصات کتاب

Baba Yaga Laid An Egg

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781847676085, 1847676081 
ناشر: Canongate 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 489 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بابا یاگا تخم مرغ گذاشت: داستان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Baba Yaga Laid An Egg به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بابا یاگا تخم مرغ گذاشت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بابا یاگا تخم مرغ گذاشت

بابا یاگا یک قلاده پیر است که در خانه ای که روی پای مرغ ساخته شده زندگی می کند و بچه های کوچک را می رباید. او یکی از فراگیرترین و قدرتمندترین موجودات در تمام اساطیر است. او در اشکال مختلف ظاهر می شود: به عنوان شفیره، پیرزنی حیله گر و حیله گر که پاهایش را در یک چکمه پشمالو بزرگ فرو می برد. به عنوان سه زن مسن بداخلاق که سفر یک عمر خود را به آبگرم هتل آغاز می کنند. و به عنوان یک گله شرور از زاغ ها، مرغ های سیاه و زاغی های آلوده به ویروس H5N1. اما بابا یاگا امروز چه داستانی برای ما دارد؟ این یک داستان عجیب و غریب در مورد یکی از فراگیرترین و فقیرترین موجودات در تمام اساطیر، و نخ خارق العاده ای از هویت، اسرار، داستان سرایی و عشق است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Baba Yaga is an old hag who lives in a house built on chicken legs and kidnaps small children. She is one of the most pervasive and powerful creatures in all mythology. She appears in many forms: as Pupa, a tricksy, cantankerous old woman who keeps her legs tucked into a huge furry boot; as a trio of mischievous elderly women who embark on the trip of a lifetime to a hotel spa; and as a villainous flock of ravens, black hens and magpies infected with the H5N1 virus. But what story does Baba Yaga have to tell us today? This is a quizzical tale about one of the most pervasive and poerful creatures in all mythology, and an extraordinary yarn of identity, secrets, storytelling and love.





نظرات کاربران