ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Der Weg zum Topspeaker: Wie Trainer sich wandeln, um als Redner zu begeistern

دانلود کتاب راه تبدیل شدن به سخنران برتر: چگونه مربیان برای الهام گرفتن به عنوان سخنران تغییر می کنند

Der Weg zum Topspeaker: Wie Trainer sich wandeln, um als Redner zu begeistern

مشخصات کتاب

Der Weg zum Topspeaker: Wie Trainer sich wandeln, um als Redner zu begeistern

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Management 
ISBN (شابک) : 9783869363363, 3862005925 
ناشر: Offenbach Gabal Verlag GmbH 
سال نشر: 2017;2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 522 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راه تبدیل شدن به سخنران برتر: چگونه مربیان برای الهام گرفتن به عنوان سخنران تغییر می کنند: منبع آنلاین



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Der Weg zum Topspeaker: Wie Trainer sich wandeln, um als Redner zu begeistern به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راه تبدیل شدن به سخنران برتر: چگونه مربیان برای الهام گرفتن به عنوان سخنران تغییر می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راه تبدیل شدن به سخنران برتر: چگونه مربیان برای الهام گرفتن به عنوان سخنران تغییر می کنند

اگر مربیان خود را به‌عنوان سخنران به شیوه‌ای کاملاً متفاوت با آنچه قبلاً به آن عادت کرده‌اند، نشان ندهند، روی صحنه شکست می‌خورند. برای اینکه به عنوان یک سخنران موفق شوند، آنها باید مدل کسب و کار خود را به طور اساسی تجدید کنند. هرمان شرر یکی از بهترین سخنرانان برتر است و با این کتاب، اولین کسی است که کل دانش خود را به مربیانی که می خواهند به متخصصان و سخنرانان تبدیل شوند، منتقل می کند. او با استفاده از مثال‌های بسیاری از همکاران سخنران موفق، آنچه مهم است را نشان می‌دهد. همه چیزهایی که برای موفقیت خود به عنوان یک متخصص مورد نیاز نیاز دارید، از موقعیت یابی از طریق وب سایت و کتاب، نمایش دراماتورژی سخنرانی و استفاده از پاور پوینت گرفته تا کسب، تاکتیک های مذاکره و کسب و کار جانبی پرسود پرداخته می شود. این کتاب را به جامع ترین راهنمای برای سخنرانان برتر مشتاق تبدیل می کند که به زبان آلمانی موجود است. دانش متمرکز بر همه عوامل موفقیت در تجارت سخنران. اطلاعات پس زمینه، نکات و ترفندهایی که تعداد کمی از سخنرانان آن را فاش می کنند. به خصوص نه در انظار عمومی، عوامل موفقیت در کسب و کار سخنرانان اگر مربیان خود را به‌عنوان سخنران به شیوه‌ای کاملاً متفاوت با آنچه قبلاً به آن عادت داشتند نشان ندهند، روی صحنه شکست می‌خورند. برای اینکه به عنوان یک سخنران موفق شوند، آنها باید مدل کسب و کار خود را به طور اساسی تجدید کنند. هرمان شرر یکی از بهترین سخنرانان برتر است و با این کتاب، اولین کسی است که کل دانش خود را به مربیانی که می خواهند به متخصصان و سخنرانان تبدیل شوند، منتقل می کند. او با استفاده از مثال‌های بسیاری از همکاران سخنران موفق، آنچه مهم است را نشان می‌دهد. همه چیزهایی که برای موفقیت خود به عنوان یک متخصص مورد نیاز نیاز دارید، از موقعیت یابی از طریق وب سایت و کتاب، نمایش دراماتورژی سخنرانی و استفاده از پاور پوینت گرفته تا کسب، تاکتیک های مذاکره و کسب و کار جانبی پرسود پرداخته می شود. این کتاب را به جامع ترین راهنمای برای سخنرانان برتر مشتاق تبدیل می کند که به زبان آلمانی موجود است. دانش متمرکز بر همه عوامل موفقیت در تجارت سخنران. اطلاعات پس زمینه، نکات و ترفندهایی که تعداد کمی از سخنرانان آن را فاش می کنند. به خصوص نه در ملاء عام.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Trainer scheitern auf der Bühne, wenn sie als Redner nicht völlig anders auftreten, als sie es bisher gewohnt waren. Um als Speaker erfolgreich zu sein, müssen sie ihr Businessmodel radikal erneuern. Hermann Scherer gehört unter den Topspeakern zu den besten und gibt mit diesem Buch erstmals sein gesamtes Wissen an Trainer weiter, die sich zu Experten und Rednern entwickeln möchten. Anhand vieler Beispiele erfolgreicher Redner-Kollegen, zeigt er worauf es ankommt. Von der Positionierung über Website und Buch, Vortragsdramaturgie und Power-Point-Einsatz bis hin zu Akquise, Verhandlungstaktik und lukrativen Nebengeschäften wird alles behandelt, was Sie für Ihren Erfolg als gefragter Experte brauchen. Damit ist das Buch der umfassendste Ratgeber für angehende Topspeaker, den es in deutscher Sprache gibt. Geballtes Know-how zu allen Erfolgsfaktoren des Speakerbusiness. Hintergründe, Tipps und Tricks, die wohl die wenigsten Redner verraten würden. Schon gar nicht öffentlich., Erfolgsfaktoren des Speakerbusiness Trainer scheitern auf der Bühne, wenn sie als Redner nicht völlig anders auftreten, als sie es bisher gewohnt waren. Um als Speaker erfolgreich zu sein, müssen sie ihr Businessmodel radikal erneuern. Hermann Scherer gehört unter den Topspeakern zu den besten und gibt mit diesem Buch erstmals sein gesamtes Wissen an Trainer weiter, die sich zu Experten und Rednern entwickeln möchten. Anhand vieler Beispiele erfolgreicher Redner-Kollegen, zeigt er worauf es ankommt. Von der Positionierung über Website und Buch, Vortragsdramaturgie und Power-Point-Einsatz bis hin zu Akquise, Verhandlungstaktik und lukrativen Nebengeschäften wird alles behandelt, was Sie für Ihren Erfolg als gefragter Experte brauchen. Damit ist das Buch der umfassendste Ratgeber für angehende Topspeaker, den es in deutscher Sprache gibt. Geballtes Know-how zu allen Erfolgsfaktoren des Speakerbusiness. Hintergründe, Tipps und Tricks, die wohl die wenigsten Redner verraten würden. Schon gar nicht öffentlich.





نظرات کاربران