ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Commentarial Transformation of the Spring and Autumn

دانلود کتاب تحول تفسیری بهار و پاییز

The Commentarial Transformation of the Spring and Autumn

مشخصات کتاب

The Commentarial Transformation of the Spring and Autumn

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: SUNY Series in Chinese Philosophy and Culture 
ISBN (شابک) : 1438462999, 9781438462998 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 347 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Commentarial Transformation of the Spring and Autumn به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحول تفسیری بهار و پاییز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحول تفسیری بهار و پاییز

بهار و پاییز یکی از قدیمی‌ترین سوابق تاریخی چینی است که بین 722 تا 479 پیش از میلاد را پوشش می‌دهد. این متن کنجکاوی است: تفسیر متعارف ادعا می کند که توسط کنفوسیوس سروده شده است و احکام اخلاقی او را تجسم می بخشد، اما به نظر می رسد که این دیدگاه با خود سوابق مختصر و بی عاطفه در تضاد است. نیول آن ون اوکن این اختلاف گیج کننده را از طریق بررسی تفاسیر اولیه بهار و پاییز مورد بررسی قرار می دهد و یک حلقه مفقود اساسی را در دو مجموعه از اظهارات تفسیری تعبیه شده در سنت Zuǒ این تفاسیر تعبیه شده به دنبال قضاوت اخلاقی در بهار و پاییز نیستند، بلکه سوابق آن را به‌گونه‌ای تفسیر می‌کنند که توسط یک سنت تاریخ‌نگاری که توسط قواعد مربوط به سلسله مراتب و اعمال آیینی اداره می‌شود، تفسیر می‌شود. کاوش ون اوکن در سنت زو و دیگر تفاسیر اولیه، تبدیل بهار و پاییز را از یک رکورد تاریخی ساده و غیر روایی به کلاسیک کنفوسیوس روشن می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Spring and Autumn is among the earliest surviving Chinese historical records, covering the period 722-479 BCE. It is a curious text: the canonical interpretation claims that it was composed by Confucius and embodies his moral judgments, but this view appears to be contradicted by the brief and dispassionate records themselves. Newell Ann Van Auken addresses this puzzling discrepancy through an examination of early interpretations of the Spring and Autumn, and uncovers a crucial missing link in two sets of commentarial remarks embedded in the Zuǒ Tradition. These embedded commentaries do not seek moral judgments in the Spring and Autumn, but instead interpret its records as produced by a historiographical tradition that was governed by rules related to hierarchy and ritual practice. Van Auken's exploration of the Zuǒ Tradition and other early commentaries sheds light on the transformation of the Spring and Autumn from a simple, non-narrative historical record into a Confucian classic.





نظرات کاربران