ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Off-Camera Flash Techniques for Digital Photographers

دانلود کتاب تکنیک های فلش خارج از دوربین برای عکاسان دیجیتال

Off-Camera Flash Techniques for Digital Photographers

مشخصات کتاب

Off-Camera Flash Techniques for Digital Photographers

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1608952789, 9781608952786 
ناشر: Amherst Media, Inc. 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Off-Camera Flash Techniques for Digital Photographers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تکنیک های فلش خارج از دوربین برای عکاسان دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تکنیک های فلش خارج از دوربین برای عکاسان دیجیتال



این منبع تخصصی به جای تمرکز بر تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از فلاش خارج از دوربین، تکنیک های مورد نیاز را ارائه می دهد به رایج ترین سوالات عکاسان پاسخ می دهد و عملی را ارائه می دهد. نمونه هایی از فلاش خارج از دوربین که در تکالیف واقعی استفاده می شود. عکاسان حرفه ای و آماتورهای پیشرفته به طور یکسان در جستجوی مقابله با چالش های مختلف نورپردازی خارج از دوربین، مجموعه ای از دستورالعمل های ایجاد اعتماد را پیدا می کنند، که از چگونگی و چرایی نورپردازی برای جلوه های خلاقانه، انواع تجهیزات موجود و دستورالعمل های مربوط به مناسب آنها شروع می شود. استفاده، تعاریف واضح مفاهیم فنی مختلف مانند مدیریت سرعت شاتر و کنترل نوردهی فلاش، استفاده از نور محیط و همچنین نور طبیعی خورشید در طول عکسبرداری، و ترکیب فلاش خارج از دوربین در یک جلسه پرتره. نتیجه گیری این طرح درس، نگاهی به پنج جلسه عکاسی واقعی است که هر کدام از یک تکنیک فلاش متفاوت استفاده می کنند. در اینجا، عکاسان درک عمیق تری از هر مفهومی که در عمل به کار گرفته شده است، به دست می آورند و عناصر نورپردازی را با عناصر طبیعی ارائه شده توسط عکس تلفیق می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Rather than focusing on the gear needed to use off-camera flash, this specialized resource hones in on the techniques needed—addressing photographers’ most common questions and providing practical examples of off-camera flash used on real assignments. Seeking to address the various challenges of off-camera lighting, professional photographers and advanced amateurs alike will find a range of confidence-building instruction, beginning with basic how’s and why’s of lighting for creative effect, the types of equipment available and instruction about their proper use, clear definitions of various technical concepts such as managing shutter speed and controlling flash exposure, using ambient light as well as natural sunlight during a shoot, and incorporating off-camera flash into a portrait session. Concluding this lesson plan is a look at five different real-life photo sessions, each employing a different flash technique. Here, photographers get a deeper understanding of each concept put into practice, marrying the elements of lighting with the natural elements presented by the shoot.



فهرست مطالب

Cover
Copyright
Table of Contents
Foreword by Chuck Ärlund
Introduction
1. Why Use Off-Camera Flash?
2. Equipment for Off-Camera Flash Photography
3. Concepts for Flash Photography
4. Manual Flash vs. TTL Flash
5. Metering for Flash and Ambient Light
6. Balancing the Flash with the Ambient Light
7. Positioning the Flash
8. Overpowering the Sun with Flash
9. Off-Camera Flash On Location
10. Sample Sessions
Conclusion
Index.




نظرات کاربران