ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب All We Knew But Couldn’t Say

دانلود کتاب همه چیزهایی که می دانستیم اما نمی توانستیم بگوییم

All We Knew But Couldn’t Say

مشخصات کتاب

All We Knew But Couldn’t Say

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1459744225, 9781459744226 
ناشر: Dundurn 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب All We Knew But Couldn’t Say به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همه چیزهایی که می دانستیم اما نمی توانستیم بگوییم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همه چیزهایی که می دانستیم اما نمی توانستیم بگوییم

جوآن وانیکولا در یک خانه خشونت آمیز با پدری آزارگر و مادری که هیچ مرز جنسی نداشت بزرگ شد.

پس از اینکه جوآن تحت فشار قرار می گیرد تا در چهارده سالگی خانه را ترک کند، با تشویق او. مادری که به دنبال حرفه بازیگری است، خود را در شهری غریب می بیند که در تقلا برای کنار آمدن با خاطرات و ترس هایش است. او تصمیم می‌گیرد مادرش را از زندگی‌اش کنار بگذارد و در چند سال آینده به عنوان یک بازیگر موفق تلویزیون و سینما مجموعه‌ای از آثارش را خلق می‌کند. سپس، پس از پانزده سال دوری، جوآن متوجه می شود که مادرش در حال مرگ است. او که مجبور به برقراری ارتباط مجدد است، با او ملاقات می کند و مجموعه ای از اسرار ویرانگر را کشف می کند.

جوآن سفر خود را از بازیگر کودک تا بازیگر برنده جایزه امی، از پنهان شدن در کمد تا پذیرش تمایلات جنسی خود، از دوران کودکی را شرح می دهد. دختر و خواهر متعارض زن مستقل.همه چیزهایی که می دانستیم اما نمی توانستیم بگوییم گواهی بر بقا، عشق و اعتقاد بنیادی جوآن است که می توان افراد شکسته را دوست داشت و به طور کامل دوست داشت، حتی با یک قلب شکسته.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Joanne Vannicola grew up in a violent home with a physically abusive father and a mother who had no sexual boundaries.

After Joanne is pressured to leave home at fourteen, encouraged by her mother to seek out an acting career, she finds herself in a strange city, struggling to cope with her memories and fears. She makes the decision to cut her mother out of her life, and over the next several years goes on to create a body of work as a successful television and film actor. Then, after fifteen years of estrangement, Joanne learns that her mother is dying. Compelled to reconnect, she visits with her, unearthing a trove of devastating secrets.

Joanne relates her journey from child performer to Emmy Award-winning actor, from hiding in the closet to embracing her own sexuality, from conflicted daughter and sibling to independent woman.All We Knew But Couldn’t Sayis a testament to survival, love, and Joanne’s fundamental belief that it is possible to love the broken and to love fully, even with a broken heart.





نظرات کاربران