ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Io sono l'altra

دانلود کتاب من آن دیگری هستم

Io sono l'altra

مشخصات کتاب

Io sono l'altra

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788852099281 
ناشر: Edizioni Mondadori 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 532 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب من آن دیگری هستم: دوقلوها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Io sono l'altra به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب من آن دیگری هستم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب من آن دیگری هستم

دافنه و لورل ولف دوقلوها با موهای قرمز شعله ور، یکسان و جدانشدنی هستند. آنها زبانی مخفی دارند که برای بزرگسالان غیرقابل درک است که مشخصه رابطه همزیستی و صمیمیت آنهاست و از کودکی به کلمات وسواس داشتند. برای خوشحال کردن آنها، پدر یک نسخه از فرهنگ لغت گرانبهای انگلیسی را به دخترانش می دهد که با تعاریف بیشمار و شگفت انگیز آن تبدیل به یک شیء مذهبی واقعی می شود که بر روی یک منبر در مرکز خانه تخت نشسته است. در طول دهه هشتاد در منهتن، شیفتگی دو دختر به زبان ادامه دارد، اما همان وسواسی که همیشه آنها را در کنار هم نگه داشته است، در نهایت در بزرگسالی آنها را از هم جدا می کند. زبان، در حالی که لورل طبیعت رنگین کمانی و آفتاب پرست آن را می ستاید، و با براندازی قوانین آن سرگرم می شود تا زمانی که شاعری با شهرت خاص می شود. اشتیاق به زیبایی و تله های زبان با سرنوشت آنها پیوند ناگسستنی دارد، سبک شیک و پیچیده، مشاهده دقیق روابط خانوادگی و روح انسان و حس شوخ طبعی همیشه از مواد تشکیل دهنده رمان های کاتلین شین بوده است که بار دیگر کمدی نورانی را به خوانندگان خود ارائه می‌دهد که هرگز سطحی، لمس‌کننده و در عین حال افسون‌کننده نیست.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Daphne e Laurel Wolfe sono due gemelle dai rossi capelli fiammanti, identiche e inseparabili. Hanno una lingua segreta, incomprensibile agli adulti, che caratterizza il loro rapporto simbiotico e la loro intimità, e fin da bambine sono ossessionate dalle parole. Per farle felici, il padre regala alle figlie una copia di un prezioso dizionario della lingua inglese, che, con le sue innumerevoli e sorprendenti definizioni, diventa un vero e proprio oggetto di culto, troneggiando su un leggio al centro della casa.Crescendo, nel corso degli anni Ottanta a Manhattan, l'infatuazione delle due ragazze per il linguaggio continua, ma proprio l'ossessione che le ha sempre tenute unite finirà per dividerle in età adulta.Daphne è una nota columnist che si dedica a preservare la dignità e l'eleganza formale della lingua classica, mentre Laurel ne adora la natura cangiante e camaleontica, divertendosi a stravolgerne le regole fino a diventare una poetessa di una certa fama. La passione per la bellezza e i tranelli del linguaggio si legano indissolubilmente al loro destino.Lo stile elegante e sofisticato, l'acuta osservazione delle relazioni familiari e dell'animo umano e il senso dell'umorismo sono da sempre gli ingredienti dei romanzi di Cathleen Schine, che ancora una volta regala ai suoi lettori una commedia luminosa, mai superficiale, toccante e disincantata al tempo stesso.





نظرات کاربران