دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1ST
نویسندگان: Gary Vaynerchuk
سری:
ISBN (شابک) : 006227306X, 9780062273062
ناشر: HarperBusiness
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 173
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Jab، Jab، Jab، Right Hook: چگونه داستان خود را در یک دنیای اجتماعی پر سر و صدا تعریف کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نیویورک تایمزگری واینرچوک، نویسنده پرفروش و کارشناس رسانه های اجتماعی، توصیه های سختی را در مورد نحوه ارتباط با مشتریان و شکست دادن رقبا به اشتراک می گذارد. ترکیبی از بهترین عناصر Crush It! و The Thank You Economyبا چرخشی تازه، Jab، Jab، Jab، Right Hook طرحی برای استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی است که واقعاً کار می کند.
وقتی مدیران و بازاریابان استراتژیهای رسانههای اجتماعی خود را ترسیم میکنند، برای «قلاب مناسب» برنامهریزی میکنند – فروش یا کمپین بعدیشان که رقبا را از بین میبرد. حتی شرکتهایی که متعهد به ضرب و جرح هستند – که صبورانه با مشتریان درگیر میشوند تا روابطی که برای کمپینهای رسانههای اجتماعی موفقیتآمیز حیاتی است – میخواهند ضربهای را وارد کنند که مخالف یا مقاومت مشتریشان را در یک ضربه از بین ببرد. قلاب های راست ترافیک را به فروش تبدیل می کنند و به راحتی نتایج را نشان می دهند. به جز مواقعی که این کار را نمی کنند.
به لطف تغییرات گسترده و تکثیر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، ترکیب برنده از jabs و hooks در حال حاضر متفاوت است. Vaynerchuk نشان می دهد که در حالی که ارتباط هنوز کلیدی است، زمینه اهمیت بیشتری از همیشه دارد. این فقط در مورد توسعه محتوای با کیفیت بالا نیست، بلکه توسعه محتوای با کیفیت بالا است که کاملاً با پلتفرمهای رسانه اجتماعی خاص و دستگاههای تلفن همراه سازگار است - محتوایی که برای Facebook، Instagram، Pinterest، Twitter و Tumblr طراحی شده است.
New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition. A mash-up of the best elements of Crush It! and The Thank You Economy with a fresh spin, Jab, Jab, Jab, Right Hook is a blueprint to social media marketing strategies that really works.
When managers and marketers outline their social media strategies, they plan for the “right hook”—their next sale or campaign that’s going to knock out the competition. Even companies committed to jabbing—patiently engaging with customers to build the relationships crucial to successful social media campaigns—want to land the punch that will take down their opponent or their customer’s resistance in one blow. Right hooks convert traffic to sales and easily show results. Except when they don’t.
Thanks to massive change and proliferation in social media platforms, the winning combination of jabs and right hooks is different now. Vaynerchuk shows that while communication is still key, context matters more than ever. It’s not just about developing high-quality content, but developing high-quality content perfectly adapted to specific social media platforms and mobile devices—content tailor-made for Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, and Tumblr.