ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Gated

دانلود کتاب دروازه دار

Gated

مشخصات کتاب

Gated

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781543955118, 9781543955125 
ناشر: BookBaby 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 290 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Gated به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دروازه دار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دروازه دار

کلر استورگیس هرگز رویای ترک زندگی خود را به عنوان شهرنشین دی سی نداشت. اما پس از اینکه همسرش، سام، مهندس هوافضای ناسا که بر روی یک پروژه فوق سری کار می کند، به زوال عقل زودرس تشخیص داده می شود، او متقاعد می شود که نیمه بازنشستگی او در یک جامعه دردار پر از "McMansions" همان چیزی است که آنها برای کاهش سرعت به آن نیاز دارند. و حساب کنید او بی‌صدا از این حرکت ناراضی است، اما هر کاری برای کمک به او انجام می‌دهد تا با بیماری‌اش مقابله کند. چرا محله روستایی آنها توسط دیواری به ارتفاع 15 فوت احاطه شده است که با دوربین های فیلمبرداری پیشرفته پوشانده شده است؟ چرا بچه نیست؟ و چرا زوجی که در خیابان زندگی می کنند اینقدر عالی و فریبنده هستند؟ وقتی سم اصرار می کند که یک شب آنها را از شام به خانه تعقیب می کنند، کلر باید تصمیم بگیرد که آیا او را باور کند یا این واقعیت را بپذیرد که بیماری او بالاخره در حال شیوع است. به زودی فقط سم نیست که درک خود را از واقعیت از دست می دهد، زیرا کلر در تلاش است تا حقیقت را در مورد همسایگان بیش از حد دوستانه، شوهرش و در نهایت خودش کشف کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Claire Sturgis never dreamed of leaving her life as a DC urbanite. But after her husband, Sam, a NASA aerospace engineer working on a top-secret project, is diagnosed with early-onset dementia, he convinces her semi-retirement in a gated community full of "McMansions" is just what they need to slow down and take stock. She silently begrudges the move, but will do anything to help him deal with his illness.But as soon as they arrive at Frontier Village, Claire finds more questions than answers. Why is their rural neighborhood surrounded by a 15-foot high wall festooned with high-tech video cameras? Why are there no children? And why is the couple who live down the street so perfect and beguiling? When Sam insists that they're being followed home from dinner one night, Claire must decide whether to believe him, or accept the fact his disease is finally taking hold. Soon it's not just Sam who is losing his grasp on reality, as Claire struggles to uncover the truth about her overly-friendly neighbors, her husband and, ultimately, herself.





نظرات کاربران