دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Alan Perreiah
سری:
ISBN (شابک) : 1472411528, 9781472411525
ناشر: Ashgate
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 220
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب حقایق رنسانس: اومانیسم، اسکولاستیک و جستجوی زبان کامل: جنبش های قرون وسطی دوره ها تاریخ نقد ادبیات داستانی رنسانس ایتالیایی اروپایی منطقه ای فرهنگی بلاغت واژه ها زبان مرجع دستور زبان جهان علوم انسانی کتاب های درسی اجاره ای جدید استفاده شده کتاب های درسی تخصصی بوتیک آفریقا آسیا باستان اروپا آمریکای لاتین خاورمیانه نظامی ایالات متحده آمریکا
در صورت تبدیل فایل کتاب Renaissance Truths: Humanism, Scholasticism and the Search for the Perfect Language به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب حقایق رنسانس: اومانیسم، اسکولاستیک و جستجوی زبان کامل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگرچه مدتهاست که آنها بهعنوان رقبای سرسخت به تصویر کشیده میشوند، اما آلن پریا در اینجا استدلال میکند که انسانگرایان و مدرسین در واقع به روشهای مکمل برای برخی از اهداف مشابه کار میکنند. پس از قرار دادن این دو سنت در جستجوی مدرن اولیه برای زبان کامل، این مطالعه دوباره خطوط اختلاف بین آنها را تعریف می کند. برای اومانیست ها زبان کامل، لاتین کلاسیک احیا شده بود. برای دانشآموزان این یک منطق عملی بود که با نیازهای آموزش و پرورش سازگار شده بود. فصول بعدی مفاهیم معنا و حقیقت زبانی را در مباحث دیالکتیکی لورنزو والا و De disciplinis خوان لوئیس ویوز بررسی می کند. فصل سوم تفسیر جدیدی از Adversus pseudodialecticos Vives ارائه میکند که خود تمرینی در سفسطه مکتبی است. در برابر این پس زمینه انسان گرایانه، این مطالعه مفاهیم معنا و حقیقت را در Logica parva پل ونیز، یک کتاب درسی مکتبی محبوب در Quattrocento، مورد بررسی قرار می دهد. برای پیشبرد تحقیقات اخیر در مورد آموزش زبان در رنسانس، ارتباطات بین حقیقت و ترجمه را روشن میکند و نشان میدهد که چگونه منطق مکتبی یک وظیفه اساسی را در دانشگاه مدرن اولیه انجام میدهد: این زبان ترجمهای بود که دانشجویانی را که عمدتاً به زبانهای محلی منطقهای خود صحبت میکردند قادر میسازد تا یاد بگیرند. زبان گفتمان دانشگاه یک نتیجهگیری برخی از مضامین اصلی مطالعه را مرور میکند، مانند جبر و نسبیت زبانی، زبان بومی و ترجمه، حقیقت معنایی در مقابل معرفتی - و دستاوردهای انسانگرایی و مکتبگرایی را بر اساس معیارهای مناسب برای یک زبان کامل ارزیابی میکند.
Though they have long been portrayed as arch rivals, Alan Perreiah here argues that humanists and scholastics were in fact working in complementary ways toward some of the same goals. After locating the two traditions within the early modern search for the perfect language, this study re-defines the lines of disagreement between them. For humanists the perfect language was a revived Classical Latin. For scholastics it was a practical logic adapted to the needs of education. Succeeding chapters examine the concepts of linguistic meaning and truth in Lorenzo Valla's Dialectical Disputations and Juan Luis Vives' De disciplinis. The third chapter offers a new interpretation of Vives' Adversus pseudodialecticos as itself an exercise in scholastic sophistry. Against this humanistic background, the study takes up the concepts of meaning and truth in Paul of Venice's Logica parva, a popular scholastic textbook in the Quattrocento. To advance recent research on language pedagogy in the Renaissance, it clarifies the connections between truth and translation and shows how scholastic logic performed an essential task in the early modern university: it was a translational language that enabled students who spoke mainly their regional vernaculars to learn the language of university discourse. A conclusion reviews some major themes of the study-e.g., linguistic determinism and relativity, vernacularity and translation, semantical vs. epistemic truth-and evaluates the achievements of humanism and scholasticism according to appropriate criteria for a perfect language.
1. The search for the perfect language --
2. Valla on thought and language --
3. Valla on truth --
4. Vives on thought and language --
5. Vives on truth --
6. Paul of Venice on truth.