ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Experimental and Expanded Animation: New Perspectives and Practices

دانلود کتاب انیمیشن تجربی و توسعه یافته: دیدگاه ها و شیوه های جدید

Experimental and Expanded Animation: New Perspectives and Practices

مشخصات کتاب

Experimental and Expanded Animation: New Perspectives and Practices

ویرایش: 1st ed. 
نویسندگان:   
سری: Experimental Film and Artists’ Moving Image 
ISBN (شابک) : 9783319738727 
ناشر: Springer International Publishing;Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 296 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب انیمیشن تجربی و توسعه یافته: دیدگاه ها و شیوه های جدید: مطالعات فرهنگی و رسانه ای، انیمیشن، هنرهای نمایشی، نمایش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Experimental and Expanded Animation: New Perspectives and Practices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انیمیشن تجربی و توسعه یافته: دیدگاه ها و شیوه های جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انیمیشن تجربی و توسعه یافته: دیدگاه ها و شیوه های جدید



این کتاب تحولات و تداوم‌هایی را در انیمیشن تجربی مورد بحث قرار می‌دهد که از زمان انیمیشن تجربی: خاستگاه‌های یک هنر جدید رابرت راست و سیسیل استار (1976)، در زمینه سینمای توسعه‌یافته گسترش یافته است. ، اجرا و "ساخت" زنده و امروز در گالری ها، سایت های عمومی و آنلاین به نمایش گذاشته می شود. محققان بین‌المللی با ارجاع به رویکردهای تاریخی، انتقادی، پدیدارشناختی و بین‌رشته‌ای، روش‌های جدید و متنوعی را برای اندیشیدن از طریق این روش‌های بی‌شمار انیمیشن ارائه می‌کنند. این جلد به پرسش‌های اساسی شکل، مانند ترسیم و خط می‌پردازد، اما همچنین به موضوعاتی مانند میان‌رسانی، پساانسان‌گرایی، واقعیت، جعلی بودن و ساختگی، علیت، اشکال جدید فضای مصنوعی، بوم‌شناسی، گسترش می‌یابد. بازنویسی انتقادی کارتون ها و پردازش به عنوان روایت. این کتاب برای محققان متقابل و بین رشته‌ای، متخصصان انیمیشن، محققان، معلمان و دانشجویان هنرهای زیبا، مطالعات فیلم و رسانه، فلسفه و زیبایی‌شناسی جذاب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book discusses developments and continuities in experimental animation that, since Robert Russet and Cecile Starr’s Experimental Animation: Origins of a New Art (1976), has proliferated in the context of expanded cinema, performance and live ‘making’ and is today exhibited in galleries, public sites and online. With reference to historical, critical, phenomenological and inter-disciplinary approaches, international researchers offer new and diverse methodologies for thinking through these myriad animation practices. This volume addresses fundamental questions of form, such as drawing and the line, but also broadens out to encompass topics such as the inter-medial, post-humanism, the real, fakeness and fabrication, causation, new forms of synthetic space, ecology, critical re-workings of cartoons, and process as narrative. This book will appeal to cross and inter-disciplinary researchers, animation practitioners, scholars, teachers and students from Fine Art, Film and Media Studies, Philosophy and Aesthetics.



فهرست مطالب

Front Matter ....Pages i-xv
Introduction (Vicky Smith, Nicky Hamlyn)....Pages 1-17
Lines and Interruptions in Experimental Film and Video (Simon Payne)....Pages 19-36
Performing the Margins of the New (Dirk de Bruyn)....Pages 37-59
Twenty-First Century Flicker: Jodie Mack, Benedict Drew and Sebastian Buerkner (Barnaby Dicker)....Pages 61-78
Experimental Time-Lapse Animation and the Manifestation of Change and Agency in Objects (Vicky Smith)....Pages 79-102
Analogon: Of a World Already Animated (Sean Cubitt)....Pages 103-118
Emptiness Is Not ‘Nothing’: Space and Experimental 3D CGI Animation (Alex Jukes)....Pages 119-144
Inanimation: The Film Loop Performances of Bruce McClure (Nicky Hamlyn)....Pages 145-162
Re-splitting, De-synchronizing, Re-animating: (E)motion, Neo-spectacle and Innocence in the Film Works of John Stezaker (Paul Wells)....Pages 163-181
Cut to Cute: Fact, Form, and Feeling in Digital Animation (Johanna Gosse)....Pages 183-201
The Animated Female Body, Feminism(s) and ‘Mushi’ (Suzanne Buchan)....Pages 203-229
“Coming to Life” and Intermediality in the Tableaux Vivants in Magic Mirror (Pucill, 2013) and Confessions to the Mirror (Pucill, 2016) (Sarah Pucill)....Pages 231-255
Siting Animation: The Affect of Place (Birgitta Hosea)....Pages 257-278
Back Matter ....Pages 279-286




نظرات کاربران