ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Meditation & Mantras

دانلود کتاب مدیتیشن و مانتراها

Meditation & Mantras

مشخصات کتاب

Meditation & Mantras

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780143422235, 0143422235 
ناشر: Penguin Books India Pvt Ltd 
سال نشر: 2013;2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Meditation & Mantras به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیتیشن و مانتراها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیتیشن و مانتراها

مانترا یک انرژی عرفانی است که در یک ساختار صوتی محصور شده است. . . ذهن را تثبیت می کند و به سکون مراقبه منجر می شود. سبک زندگی مدرن با افراط و تمایلات دنیوی، نیاز دائمی به ارتباط و توسعه سریع فناوری، استرس و بیماری های مرتبط با سبک زندگی را به یک امر عادی تبدیل کرده است. بنابراین نیاز به مدیتیشن شدیدتر است. مدیتیشن ذهن را آرام می کند، تمرکز را به ارمغان می آورد و حواس را تقویت می کند و در نتیجه کیفیت زندگی و کار را بهتر می کند. و با مانتراهای مناسب، مدیتیشن به ابزاری بسیار مؤثر در آزادسازی پتانسیل عظیم درون خود تبدیل می‌شود. این کتاب از Sivananda Ashram توضیح می‌دهد که مدیتیشن و مانترا چیست و چگونه می‌توان از آنها به طور مؤثر برای شارژ کردن خود با انرژی الهی استفاده کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

'A Mantra is a mystical energy encased in a sound structure . . . It steadies the mind and leads to the stillness of meditation.' The modern lifestyle with its excesses and worldly desires, the constant need to be connected, and the rapid development in technology, has made stress and lifestyle-related diseases the norm. The need for meditation thus is more acute. Meditation calms the mind, brings focus and enhances the senses, resulting in a better quality of life and work. And with the right Mantras, meditation becomes a highly effective tool in unleashing the immense potential within oneself. This book from the Sivananda Ashram explains what meditation and Mantras are and how they can be effectively used to recharge oneself with divine energy.





نظرات کاربران