ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب One from Many: VISA and the Rise of Chaordic Organization

دانلود کتاب یکی از بسیاری: ویزا و ظهور سازمان چائوردیک

One from Many: VISA and the Rise of Chaordic Organization

مشخصات کتاب

One from Many: VISA and the Rise of Chaordic Organization

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1576753328, 9781605090184 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 332 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 900 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب One from Many: VISA and the Rise of Chaordic Organization به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یکی از بسیاری: ویزا و ظهور سازمان چائوردیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یکی از بسیاری: ویزا و ظهور سازمان چائوردیک

دی هاک اظهار می دارد که موفقیت جهانی VISA International به دلیل ساختار بی نظم آن است: این بانک متعلق به 22000 بانک عضو است که هر دو برای 750 میلیون مشتری با یکدیگر رقابت می کنند و باید با احترام به 125 تریلیون دلار تراکنش سالانه یکدیگر در سراسر مرزها همکاری کنند. و ارزها «One From Many» داستان ناگفته‌ای درباره چگونگی پیدایش آن ساختار را می‌گیرد و آن را برای امروز به‌روزرسانی می‌کند. این کتاب همچنین تکامل دی هاک را از آغازی فروتن به یک شمایل‌باز که ماهیت سازمان‌ها و مدیریت سنتی را به چالش می‌کشد، برجسته می‌کند. این داستان کارآفرینی است که مفهوم جدیدی از سازمان ایجاد کرد، آن را به وجود آورد و در کمتر از یک دهه آن را به موفقیت شگفت انگیز رساند. هاک یک دولتمرد شرکتی است که همچنان این ایده ها را در سراسر جهان حمل می کند. غنایی، طنزآمیز "یکی از بسیاری"، بسیار متفکر، می گوید که چگونه یک مرد هرج و مرج و نظم را در قلمرو غیرمنتظره تجارت در هم آمیخت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The worldwide success of VISA International, Dee Hock asserts, is due to its chaordic structure: it is owned by 22,000 member banks, which both compete with each other for 750 million customers and must cooperate by honoring one another's $125 trillion in transactions annually across borders and currencies. "One From Many takes the never-before-told story of how that structure came into being, and updates it for today. The book also highlights Dee Hock's evolution from humble beginnings to an iconoclast who challenged the nature of traditional organizations and management. It is the story of an entrepreneur who created a new concept of organization, brought it into being, and led it to amazing success in less than a decade. Hock is a corporate statesman who continues to carry these ideas around the world. Lyrical, humorous, powerfully thoughtful, "One From Many tells how one man blended chaos and order in the unexpected realm of business.





نظرات کاربران