ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Losing My Virginity: How I Survived, Had Fun, and Made a Fortune Doing Business My Way

دانلود کتاب از دست دادن بقیه من: چگونه من زنده ماندنی، سرگرم کننده، و ساخته شده است به ثمر رساند کسب و کار راه من راه

مشخصات کتاب

Losing My Virginity: How I Survived, Had Fun, and Made a Fortune Doing Business My Way

ویرایش: Updated 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0307720748, 9780307720740 
ناشر: Crown Business 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Losing My Virginity: How I Survived, Had Fun, and Made a Fortune Doing Business My Way به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از دست دادن بقیه من: چگونه من زنده ماندنی، سرگرم کننده، و ساخته شده است به ثمر رساند کسب و کار راه من راه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از دست دادن بقیه من: چگونه من زنده ماندنی، سرگرم کننده، و ساخته شده است به ثمر رساند کسب و کار راه من راه

این فلسفه ای است که به ریچارد برانسون اجازه داد تا در مدت کمی بیش از بیست و پنج سال، سرمایه گذاری های موفق بسیاری را ایجاد کند. از تجارت خطوط هوایی (ویرجین آتلانتیک ایرویز)، موسیقی (ویرجین رکوردز و وی 2)، کولا (ویرجین کولا)، خرده فروشی (ویرجین مگاستورز)، و نزدیک به صدها مورد دیگر، از خدمات مالی تا لباس عروس، برانسون از دست دادن بکارت من زندگینامه غیرمعمول و اغلب ظالمانه یکی از نوابغ بزرگ تجارت زمان ما است. زمانی که ریچارد برانسون اولین کسب و کار خود را شروع کرد، او و دوستانش تصمیم گرفتند که "از آنجایی که ما در تجارت باکره کامل هستیم، بیایید آن را فقط این نام بگذاریم: ویرجین." از آن زمان، برانسون "قوانین" خود را برای موفقیت نوشته است. ، ایجاد گروهی از شرکت ها با حضور جهانی، اما بدون دفتر مرکزی، بدون سلسله مراتب مدیریتی و حداقل بوروکراسی. بسیاری از شرکت های ریچارد برانسون - خطوط هوایی، خرده فروشی و کولا نمونه های خوبی هستند - در مواجهه با رقابت ریشه دار راه اندازی شدند. . کارشناسان گفتند: «این کار را نکن.» اما برانسون فرصت‌های طلایی را در بازارهایی پیدا کرد که در آن مشتریان از دست رفته یا از خدمات کمتری برخوردار شده‌اند، جایی که سردرگمی حاکم است و رقابت از خود راضی است. و در این عصر پر استرس و پرکار، ریچارد برانسون مدل جدیدی را به ما ارائه می دهد: یک کارآفرین پویا، سخت کوش و موفق که زندگی را به بهترین شکل انجام می دهد. خانواده، دوستان، سرگرمی و ماجراجویی به اندازه تجارت در زندگی برانسون مهم هستند. Losing My Virginity پرتره ای از یک زندگی سازنده، عاقل و متعادل است که مملو از داستان های غنی و رنگارنگ است: بالون هوای گرم خود را در صحرای الجزایر فرود می آورد، اما همچنان مصمم است که برای اولین بار جهان را دور بزند. سکس پیستولز، جانت جکسون، رولینگ استونز، بوی جورج و فیل کالینز زمانی که بریتیش ایرویز با ویرجین آتلانتیک روبه‌رو شد و با موفقیت از این ستون تجاری بریتانیا شکایت کرد، دو مایل به محل امن در طول طوفان شدید در سواحل مکزیک سیلینگ ویرجین رکوردز شنا کردند. برای نجات ویرجین آتلانتیک، یک پرواز نجات به بغداد قبل از شروع جنگ خلیج فارس. . .و خیلی بیشتر. Losing My Virginity داستان نهایی بقای شخصی و تجاری از مردی است که مهارت تجاری بیل گیتس و غریزه تبلیغاتی P. T. Barnum را ترکیب می کند. همچنین در بریتانیا از انتشارات ویرجین و در کانادا از انتشارات عمومی، از جلد گالینگور در دسترس است. نسخه.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران