دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Hardcover
نویسندگان: Lilah Grace Canevaro
سری:
ISBN (شابک) : 0198826303, 9780198826309
ناشر: Oxford University Press, USA
سال نشر: 2018
تعداد صفحات: 331
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 14 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Women of Substance in Homeric Epic: Objects, Gender, Agency به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زنان ماده در حماسه هومری: اشیاء، جنسیت، عاملیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
زنان در حماسه یونانی به عنوان اشیا، به عنوان کالاهایی که در
ازدواج مبادله می شوند یا به عنوان غنیمت جنگی تلقی می شوند. با
این حال، زنان در حماسه هومری نیز از اشیاءاستفاده می
کنندبرای مذاکره با عاملیت خود، دیدگاه مردانه را با استفاده
از همان شکلی که مردان تصور می کنند تجسم می کنند، بر اساس شرایط
خود، زیر و رو می کنند. چنین اشیاء زنانه می توانند از محدودیت
های فیزیکی خود فراتر رفته و هم از نظر نمادین مهم باشند و هم به
شدت مشخص کننده باشند. آنها می توانند ابزار شناسایی و شناسایی
باشند. آنها می توانند روایت را متوقف کنند و به صورت آگونیستی
مورد استفاده قرار گیرند. آنها می توانند پیام بفرستند و ظرفی
برای خاطره باشند.
زنان ماده در حماسه هومریرویکردی جدید و روشنگر
بهایلیادواودیسه، نظریه جنسیت و حوزه رو به رشد
ماتریالیسم های جدید را که در مطالعات کلاسیک جدید است، گرد هم می
آورد و در نتیجه رویکردی را که بر ایده زن به عنوان ابژه مبتنی
است با رویکردی که تمایز بین سوژه و ابژه را زیر سوال می برد،
ترکیب می کند. این تنش مولد ما را به سمت تمرکززدایی سوژه مرد سوق
می دهد و نه تنها زنبه عنوان شیء بلکه عاملیت زنانواشیاء
را در مرکز قرار می دهد. این جلد با انتشار اولین ترجمه انگلیسی
توسط زنانایلیاددر سال 2015 وادیسهدر سال 2017،
به نقطه عطفی در تعیین جنسیت مطالعات هومری رسید. کارولین
الکساندر و امیلی ویلسون به ترتیب. با نشان دادن اینکه زنان در
حماسه هومری نه تنها عینیت یافته اند، بلکه استفاده کننده های
متبحر از اشیاء نیز هستند، سهم قابل توجهی در پژوهش دارد. این
چیزی است که هومر به وضوح آن را به تصویر میکشد، که ادیسه آن را
درک میکند، اما اغلب از بسیاری از مردان دیگر فرار کرده است، از
ایتون آلتر اگو ادیسه درادیسه19 تا کارشناسان مدرن حماسه
هومری.
Women in Greek epic are treated as objects, as commodities to
be exchanged in marriage or as the spoils of warfare. However,
women in Homeric epic alsouseobjects to negotiate
their own agency, subverting the male viewpoint by utilizing on
their own terms the very form they themselves are thought by
men to embody. Such female objects can transcend their physical
limitations and be both symbolically significant and powerfully
characterizing. They can be tools of recognition and
identification. They can pause narrative and be used
agonistically. They can send messages and be vessels for
memory.
Women of Substance in Homeric Epicoffers a new and
insightful approach to theIliadandOdyssey,
bringing together Gender Theory and the burgeoning field of New
Materialisms, new to classical studies, and thereby combining
an approach predicated on the idea of the woman as object with
one which questions the very distinction between subject and
object. This productive tension leads us to decentre the male
subject and to put centre stage not only the
womanasobject but also the agency of
womenandobjects. The volume comes at a turning point
in the gendering of Homeric studies, with the publication of
the first English translations by women of theIliadin
2015 and theOdysseyin 2017, by Caroline Alexander and
Emily Wilson respectively. It makes a significant contribution
to scholarship by demonstrating that women in Homeric epic are
not only objectified, but are also well-versed users of
objects; this is something that Homer portrays clearly, that
Odysseus understands, but that has often escaped many other
men, from Odysseus' alter ego Aethon inOdyssey19 to
modern experts on Homeric epic.