ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب iOS 7 Game Development

دانلود کتاب توسعه بازی iOS 7

iOS 7 Game Development

مشخصات کتاب

iOS 7 Game Development

دسته بندی: سیستم های عامل
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1783551577, 9781783551576 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 120 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه بازی iOS 7: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، IOS / iPhone / iPad / iPod



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب iOS 7 Game Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه بازی iOS 7 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه بازی iOS 7



نمای کلی

  • بازی دونده بی پایان خود را با استفاده از فریم ورک جدید اپل Sprite Kit قلم کنید
  • تجربه کاربری خود را با استفاده آسان بهبود بخشید انیمیشن ها و جلوه های ذرات با استفاده از Xcode 5
  • استفاده از سیستم های ذرات و ایجاد جلوه های ذرات سفارشی

در جزئیات

Sprite کیت، یک فریمورک جدید معرفی شده در iOS7، به عنوان یک گردش کار انیمیشن داخلی برای انیمیشن های دوبعدی کیفریم بدون نیاز به موتورهایی مانند Unity برای خدمت به عنوان واسطه طراحی شده است. کیت Sprite چرخه توسعه آسان و سریع را فعال می‌کند و زمان بیشتری را برای کار روی گیم‌پلی و پرداخت و کارهای خسته‌کننده کمتر می‌گذارد.

این کتاب یک رویکرد عملی برای توسعه بازی با چارچوب کیت Sprite پلتفرم iOS7 ارائه می‌دهد. ، با ایجاد یک بازی دونده بی پایان. با شناسایی ضربه‌ها، استفاده از تشخیص‌دهنده‌های پیشرفته حرکات، و حرکت جن‌ها با کشیدن، به همراه نکات و ترفندهایی برای تعامل با بازی، درک کاملی از چارچوب جدید اپل به دست خواهید آورد.

شروع با نحوه دریافت ابتدا Sprite بر روی صفحه نمایش، و سپس به سراغ فیزیک و انیمیشن های پیچیده می رویم، با ویژگی های جدیدی که iOS7 برای توسعه بازی ارائه می دهد آشنا خواهیم شد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه عملکرد بازی خود را بهینه کنید، چگونه فایل های انیمیشن اضافه کنید و اطلس بافت در Xcode 5 ایجاد کنید و چگونه ذرات مختلف بسازید. در پایان کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه یک بازی دونده بی پایان با ویژگی های کامل، با انیمیشن ها، جلوه های صوتی و سیستم های ذره ای ایجاد کنید، چگونه برنامه خود را به iTunes Appstore پست کنید و در مورد نمادهای برنامه های مختلف، دسته ها، گواهی ها، پروفایل های ارائه، جدید ویژگی‌های انتشار Xcode و فرآیند بررسی.

این کتاب همه چیزهایی را که برای ایجاد بازی‌های قدرتمند و فراگیر خود نیاز دارید به شما آموزش می‌دهد.

آنچه از این کتاب خواهید آموخت.

  • انیمیشن های خود را ایجاد و اجرا کنید
  • از سیستم های ذرات استفاده کنید و جلوه های ذرات سفارشی ایجاد کنید
  • درک موتور فیزیک و نحوه استفاده به نفع شماست
  • افزودن پشتیبانی برای کنترلرهای بازی جدید از اپل
  • بازی خود را برای عملکرد بهینه کنید
  • از حرکات برای کنترل بازی استفاده کنید
  • < /ul>

    رویکرد

    این کتاب یک راهنمای عملی و مبتنی بر مثال است که در آن یاد می‌گیرید چگونه یک بازی از ابتدا بسازید، و نحوه توسعه بازی‌ها را بیاموزید. در پلتفرم iOS.

    این کتاب برای چه کسی نوشته شده است

    اگر ایده های خوبی برای بازی دارید و می خواهید توسعه بازی iOS را یاد بگیرید، پس این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست آشنایی با توسعه iOS یک امتیاز مثبت است، اما اجباری نیست. با کمک این کتاب به تدریج با چارچوب جدید کیت Sprite آشنا خواهید شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Overview

  • Pen your own endless runner game using Apple's new Sprite Kit framework
  • Enhance your user experience with easy-to-use animations and particle effects using Xcode 5
  • Utilize particle systems and create custom particle effects

In Detail

Sprite Kit, a new framework introduced in iOS7, has been designed as a built-in animation workflow for keyframing 2D animation without the need of engines such as Unity to serve as an intermediate. Sprite Kit enables the easy and fast development cycle, leaving more time to work on gameplay and polish, and less on tedious tasks.

This book offers a practical approach to game development with the Sprite Kit framework of iOS7 platform, by creating an endless runner game. You will gain a full understanding of the new Apple framework along with tips and tricks to interact with the game either by detecting taps, using sophisticated gesture recognizers, and moving sprites by dragging.

Starting with how to get your first sprite on screen, and then moving on to complicated physics and animations, we will be learning about the new features that iOS7provides for game development. You will also learn how to optimize your game performance, how to add animation files and create texture atlas in Xcode 5, and how to build different particles. By the end of the book you will learn how to create full featured endless runner game, with animations, sound effects and particle systems, how to post you application to the iTunes Appstore and about different application icons, categories, certificates, provisioning profiles, new Xcode publishing features and review process.

This book will teach you everything you need to know to create your own powerful and immersive games.

What you will learn from this book

  • Create and run your own animations
  • Utilize particle systems and create custom particle effects
  • Understand the physics engine and how to use it to your advantage
  • Add support for new game controllers from Apple
  • Optimize your game for performance
  • Use gestures to control game-play

Approach

The book is an example based, hands-on guide where you will learn how to make a game from scratch, and learn how to develop games on the iOS platform.

Who this book is written for

If you have great ideas for games and want to learn iOS game development, then this book is the right choice for you. Being familiar with iOS development is a plus, but is not mandatory. You will gradually get to grips with the new Sprite Kit framework with the help of this book.





نظرات کاربران