ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ready for takeoff?: the potential for low-cost carriers in developing countries

دانلود کتاب برای برخاستن آماده هستید؟: پتانسیل برای حامل های کم هزینه در کشورهای در حال توسعه

Ready for takeoff?: the potential for low-cost carriers in developing countries

مشخصات کتاب

Ready for takeoff?: the potential for low-cost carriers in developing countries

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Directions in development (Washington D.C.). Infrastructure 
ISBN (شابک) : 9781464802829, 1464802823 
ناشر: World Bank Publications 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برای برخاستن آماده هستید؟: پتانسیل برای حامل های کم هزینه در کشورهای در حال توسعه: خطوط هوایی -- هزینه عملیات ، خطوط هوایی -- کشورهای در حال توسعه -- هزینه عملیات ، خطوط هوایی -- جنبه های اقتصادی ، خطوط هوایی -- نرخ ها ، خطوط هوایی -- نرخ -- کشورهای در حال توسعه ، حمل و نقل -- کشتی ها و کشتی سازی -- تصویری ، کتاب های الکترونیکی , خطوط هوایی -- نرخ -- کشورهای در حال توسعه ، خطوط هوایی -- کشورهای در حال توسعه -- هزینه عملیات ، خطوط هوایی -- جنبه های اقتصادی ، حمل و نقل -- کشتی ها و کشتی سازی -- تصویری ، خطوط هوایی -- هزینه عملیات ، خطوط هوایی -- نرخ ها ، در حال توسعه کشورها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Ready for takeoff?: the potential for low-cost carriers in developing countries به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برای برخاستن آماده هستید؟: پتانسیل برای حامل های کم هزینه در کشورهای در حال توسعه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برای برخاستن آماده هستید؟: پتانسیل برای حامل های کم هزینه در کشورهای در حال توسعه

ظهور حامل های کم هزینه (LCC) یک کاتالیزور کلیدی برای توسعه صنعت هوانوردی در دهه گذشته بوده است. این کتاب تعاریف مختلفی را که برای توصیف مدل کسب و کار LCC به کار گرفته شده اند، شناسایی می کند. در اصل اکثر محققین LCC ها را به عنوان حامل تعریف می کنند که از طریق انواع فرآیندهای عملیاتی، به مزیت هزینه نسبت به حامل های خدمات کامل دست یافته اند. ویژگی های کلیدی که به طور کلی در LCC ها یافت می شوند عبارتند از: (1) ارائه خدمات ساده. (ii) ساختار مسیر کوتاه برد، نقطه به نقطه. (iii) استفاده از فرودگاه های ثانویه. (IV) هواپیمای بلند؛ پوشش جلویی. فهرست؛ پیشگفتار؛ قدردانی ها؛ درباره نویسندگان؛ خلاصه اجرایی; اختصارات; معرفی؛ فصل 1 مدل کسب و کار حامل کم هزینه. تعریف؛ عناصر کلیدی مدل کسب و کار LCC. ارقام; شکل 1.1 میانگین استفاده روزانه از هواپیما توسط LCCها، 12-2011; شکل 1.2 میانگین طول مرحله LCC، 2013; شکل 1.3 توزیع آنلاین به عنوان درصدی از توزیع کل، 12-2011; شکل 1.4 مقایسه بهره وری نیروی کار، 12-2011; شکل 1.5 پایبندی به مدل کم هزینه، 12-2011; آیا اپراتورهای کم هزینه واقعاً کم هزینه هستند؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The emergence of Low-Cost Carriers (LCCs) has been a key catalyst for the development of the aviation industry in the last decade. This book identifies various definitions that have been applied to describe the LCC business model. In essence the majority of researchers define LCCs as carriers, which, through a variety of operational processes, have achieved a cost advantage over Full-Service Carriers. The key characteristics that can generally be found in LCCs are: (i) Simple service offering; (ii) Short-haul, point-to-point route structure; (iii) Usage of secondary airports; (iv) High aircraf.;Front Cover; Contents; Foreword; Acknowledgments; About the Authors; Executive Summary; Abbreviations; Introduction; Chapter 1 The Low-Cost Carrier Business Model; Definition; Key Elements of the LCC Business Model; Figures; Figure 1.1 Average Daily Aircraft Utilization by LCCs, 2011-12; Figure 1.2 LCC Average Stage Length, 2013; Figure 1.3 Online Distribution as Percentage of Total Distribution, 2011-12; Figure 1.4 Labor Productivity Comparison, 2011-12; Figure 1.5 Adherence to Low-Cost Model, 2011-12; Are Low-Cost Carriers Really Low Cost?



فهرست مطالب

Front Cover
Contents
Foreword
Acknowledgments
About the Authors
Executive Summary
Abbreviations
Introduction
Chapter 1 The Low-Cost Carrier Business Model
Definition
Key Elements of the LCC Business Model
Figures
Figure 1.1 Average Daily Aircraft Utilization by LCCs, 2011-12
Figure 1.2 LCC Average Stage Length, 2013
Figure 1.3 Online Distribution as Percentage of Total Distribution, 2011-12
Figure 1.4 Labor Productivity Comparison, 2011-12
Figure 1.5 Adherence to Low-Cost Model, 2011-12
Are Low-Cost Carriers Really Low Cost? Figure 1.6 Comparison of U.S. CASM, Network Carriers, and LCCs, 2005-11Conclusion
Figure 1.7 Comparison of Network and LCC Fuel CASM
Notes
References
Chapter 2 The Impact of Low-Cost Airlines
Empirical Evidence for the Impact of Air Transport
The Impact of Low-Cost Airlines
Figure 2.1 Flowchart of LCC Impact
Tables
Table 2.1 Selected Air Transport Impact Studies
Box 2.1 Demand Stimulation-The Case of VivaAerobus
Boxes
Figure B2.1 Traffic Evolution Pre- and Post-LCC Entrance, Monterrey-Verracruz
Conclusion
References
Chapter 3 Two Case Studies: Mexico and South Africa. The Mexican Wave: Growth and InnovationBox 3.1 From Bus to Plane-LCC VivaAerobus Partnership with Grupo IAMSA Bus Operator
Figure 3.1 Domestic Passengers, Mexico, 2000-12
Figure 3.2 Domestic Total, Trunk, and Regional Passengers, 2004-08
Figure 3.3 Fare Comparison Mexico City-Cancun, April 2012
Now Anyone Can Fly-The Impact of Low-Cost Carriers in South Africa
Figure 3.4 South African Airways International and Domestic Departures, 1990-94
Figure 3.5 Trends in Passenger Transport on Major Domestic Routes, 1986-96. Figure 3.6 Trends in Economy Class Fares on the Johannesburg-Cape Town Route, 1989-96Conclusion
Notes
References
Chapter 4 Transferability of the LCC Model to Developing Countries-A Framework
Table 4.1 The Framework
Demand Conditions
Figure 4.1 Flight Intensity, 2012
Air Transport Infrastructure
Figure 4.2 Air Transport Infrastructure Quality, 2012
Air Transport Liberalization
Figure 4.3 Selected Lowest Economy Fare for African Routes, August 2012
Table 4.2 Elements of Air Service Agreements
Labor
Table 4.3 Intra-Regional Traffic by Type of Agreement
Safety and Security. Figure 4.4 Percentage of Firms Identifying Labor Regulation as a Major ConstraintTable 4.4 Accident Statistics and Accident Rates, 2012
Maps
Map 4.1 USOAP Results, 2012
Distribution
Aircraft Financing
Figure 4.5 Aircraft Financing: 2011 versus 2012
Table 4.5 Aircraft Financing Sources and Mechanisms
Fuel
Map 4.2 Ratification of Cape Town Convention
Governance
What Matters Most?
To Enter or Not to Enter? A Market Entry Model for an LCC in Egypt
Figure 4.6 Cost Advantage by Element, 2011
Table 4.6 Key Results Entry Behavior Model
Conclusion
Notes
References.




نظرات کاربران