ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The ad-makers: how the best TV commercials are produced

دانلود کتاب آگهی دهندگان: نحوه تولید بهترین تبلیغات تلویزیونی

The ad-makers: how the best TV commercials are produced

مشخصات کتاب

The ad-makers: how the best TV commercials are produced

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780203796290, 0415812305 
ناشر: Ilex Press;Ivy Press;Focal Press 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب The ad-makers: how the best TV commercials are produced به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آگهی دهندگان: نحوه تولید بهترین تبلیغات تلویزیونی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آگهی دهندگان: نحوه تولید بهترین تبلیغات تلویزیونی



آگهی سازان به شکل سینمایی نگاه می کند که در آن تجارت و خلاقیت به طور چشمگیری با هم برخورد می کنند: تبلیغات تلویزیونی. این کتاب با مصاحبه از متخصصان برتر در این زمینه، نوعی تخصص در پشت صحنه را ارائه می دهد که معمولاً به آن نیاز دارد. یک عمر تمرین حرفه ای برای به دست آوردن. فیلمسازان که از رشته های فیلمبرداری، کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوین جمع آوری شده اند، داستان های پشت ساخت برخی از برترین آگهی های تبلیغاتی جهان را بیان می کنند. هر فصل شامل یک مرور کلی از بهترین عملکرد و مجموعه‌ای از تصاویر است - عکس‌هایی از خود نقاط و تصاویر مفهومی. با کاوش در فرآیند خلاقانه از مفهوم تا پس از تولید، Ad-Makers همچنین تحولات در صنعت را پوشش می‌دهد که با عصر دیجیتال و تسریع شده است. چالش‌های جدیدی که در اثر انفجار رسانه‌های اجتماعی بر روی تبلیغات قرار می‌گیرد. این کتاب با تمرکز ویژه بر عناصر فیلمبرداری و تولید یک تبلیغ تلویزیونی، برای همه فیلمسازانی که می‌خواهند یک ...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Ad-Makers looks at the cinematic form where commerce and creativity collide most dramatically: the TV commercial.Featuring interviews from top professionals in the field, the book provides the kind of behind-the-scenes expertise that it usually takes a lifetime of professional practice to acquire.Gathered from the disciplines of cinematography, directing, producing and editing, the filmmakers tell the stories behind the making of some of the world's top commercials. Each chapter includes an overview of best practice and a host of images—stills from the spots themselves and concept visuals.Exploring the creative process from conception to post-production, The Ad-Makers also covers developments within the industry precipitated by the digital age and the new challenges placed on ad-making by the explosion of social media.With special focus on the shooting and production elements of making a television advert, this book is ideal for all filmmakers who want to build a...





نظرات کاربران