ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Procedural content generation for Unity game development harness the power of procedural content generation to design unique games with Unity

دانلود کتاب تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity از قدرت تولید محتوای رویه ای برای طراحی بازی های منحصر به فرد با Unity استفاده می کند

Procedural content generation for Unity game development harness the power of procedural content generation to design unique games with Unity

مشخصات کتاب

Procedural content generation for Unity game development harness the power of procedural content generation to design unique games with Unity

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Community experience distilled 
ISBN (شابک) : 9781785287473, 1785289675 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 260 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity از قدرت تولید محتوای رویه ای برای طراحی بازی های منحصر به فرد با Unity استفاده می کند: بازی های رایانه ای--برنامه نویسی،بازی های ویدیویی--طراحی،Livres électroniques،بازی های ویدیویی -- طراحی، بازی های رایانه ای -- برنامه نویسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Procedural content generation for Unity game development harness the power of procedural content generation to design unique games with Unity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تولید محتوای رویه ای برای توسعه بازی Unity از قدرت تولید محتوای رویه ای برای طراحی بازی های منحصر به فرد با Unity استفاده می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Cover
Copyright
Credits
Disclaimer
About the Author
About the Reviewers
www.PacktPub.com
Table of Contents
Preface

Chapter 1: Pseudo Random Numbers
Introducing PCG
Usage of PCG
Application of PCG
Pseudo random numbers
Random versus pseudo random numbers
PRNs in PCG
Random Hello World
Classic Hello World
PCG Hello World
Challenge
Summary

Chapter 2: Roguelike Games
An introduction to Roguelike games
Why Roguelike?
Our own Roguelike project
Importing the base project
File overview
Scenes
Scripts
Summary

Chapter 3: Generating an Endless World
Data structure choice
Array
Linked list
Dictionary
PCG algorithm overview
Scene setup
Player positioning
Camera following
Layers
Initial Game Board
Connecting code
The PCG Game Board
Summary

Chapter 4: Generating Random Dungeons
Algorithm overview
The grid
Essential path
Random path and chambers
Filling in the rest of the gird
Placing the entrance and exit
Algorithm summary
Back to the map
Queue
Prefab setup
An exit sign
DungeonManager
BoardManager
Player
GameManager
Back to the Unity Editor
Seeding the dungeon
Summary

Chapter 5: Randomized Items
Implementing health item generation
Setting up sprites
The Chest prefab
Chest implementation
Spawning the chest
The Item prefab
Item code
Adding player to item interaction
Summary

Chapter 6: Generating Modular Weapons
PCG with modules
Statistics of modular PCG
Creating and configuring new sprites
Creating a multiple image prefab
Modular weapon scripts
Adding a spawn point
Adding a weapon pick up
Adding scripted weapon animation
Adding character facing directions
Summary

Chapter 7: Adaptive Difficulty
Setting up sprites
Adding enemies to the world board
Adding enemies to the Dungeon Board
Fighting the enemy
Adaptive difficulty
Enemy AI
Finishing up
Summary
Concept of music
Tempo
Melody
Repetition
Measure
Dividing the measure
Setting up the script
The Sound Manager script
Adding tension
Summary

Chapter 9: Generating a 3D Planet
Adding a third dimension
3D vs 2D
Working with the Unity primitive sphere
Generating a sphere
Adding randomization
Bad time and space complexities
Multi mesh planet
Exploring the planet
Summary

Chapter 10: Generating the Future
Models
Items
Levels
Texture
Terrain
Physics
Animation
AI
Story
The player sandbox
Summary
Index




نظرات کاربران